A munkáltatók márkaépítésének és generációk igényeinek találkozása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szikora Bence
További közreműködők: Faragóné Lepp Katalin
Horváth-Joó Nimród Előd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:generációk
márkaépítés
munkaerő
munkaerő megtartás
munkaerő vonzás
Munkáltatói márka
X generáció
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44460

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44460
005 20230421094658.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szikora Bence 
245 1 2 |a A munkáltatók márkaépítésének és generációk igényeinek találkozása  |c Szikora Bence  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom központi témája a munkáltatói márkaépítés, és az eltérő generációk és az ő igényeik. Dolgozatom célja, hogy egy friss képet nyújtson a munkáltatóknak és munkavállalóknak az eltérő generációk igényéről és a munkaadók hitelességéről. Kutatási kérdéseim: 1. Mik a generációk igényei közötti különbségek, milyen területekre érdemes fókuszálnia a szervezeteknek, ha különböző generációkat szeretnének bevonzani és megtartani 2. Milyen tendenciát mutatnak a különböző méretű gazdasági vállalkozások a hitelesség tekintetében 3. Melyek azok az értékígéretek, amelyeket a különböző méretű vállalatok kevésbé tartanak be 4. A hazai munkavállalók külföldi munkavállalásának száma csökkenthető-e a generációk tekintetében, hogyha a hazai munkavégzés során a vállalatok kedvező értékígéretekkel kecsegtetnek és betartják azokat – kutatásom módszerét tekintve kérdőívet használtam, amelyet 189-en töltöttek ki, célcsoportom a baby boom, X, Y és Z generáció tagjai voltak. A kutatási eredményeim azt mutatták az első kutatási kérdésemnél, hogy a legfontosabb tényezők helyén a generációk számára a jó munkahelyi légkör, a jó csapat, a versenyképes bér, a munkahely stabilitása és munka-magánélet egyensúlya áll. Második kutatási kérdésemnél azt került megállapításra, hogy nincs szabályszerűség a méret és hitelesség mértéke között. Harmadiknál, hogy az eltérő méretű vállalatoknál más-más tényezők betartatlanok. Negyedik kutatási kérdésemnél pedig csökkenthető a külföldi munkavállalások száma, ha a munkaadók figyelnek elsősorban a fizetések, erkölcsi megbecsülés, díjak és elismerések, a karrierút és a képzési fejlesztési lehetőségek tényezőire. 
695 |a generációk 
695 |a márkaépítés 
695 |a munkaerő 
695 |a munkaerő megtartás 
695 |a munkaerő vonzás 
695 |a Munkáltatói márka 
695 |a X generáció 
695 |a Y generáció 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Faragóné Lepp Katalin  |e ths 
700 1 |a Horváth-Joó Nimród Előd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44460/1/Szikora_Bence_JPX1GY.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44460/2/BA_O_Szikora_Bence.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44460/3/Szikora%20Bence_b%C3%ADr%C3%A1lat_GM_FLK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44460/4/BA_B_Szikora_Bence.pdf  |z Dokumentum-elérés