Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Ughy Renáta |
---|---|
Other Authors: |
Faragóné Lepp Katalin
Ferencz-Rutai Bettina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elvárás(ok) kommunikáció koronavírus-járvány (COVID-19) közösségi média válságkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44462 |
Similar Items
A tréningek szerepe és jelentősége a képzés-fejlesztésben a MÁV-START Zrt. példáján keresztül
: Óvári Orsolya Éva
: Óvári Orsolya Éva
A MÁV-START Zrt. vállalati kockázatkezelésének fejlesztése
: Égető Benigna
: Égető Benigna
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
A MÁV-START Zrt.-nél alkalmazott szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és gyakorlati megvalósulása
: Keserű Katalin Ibolya
: Keserű Katalin Ibolya
Az átalakulás számviteli teendői, a MÁV-START Zrt. átalakulásán keresztül bemutatva
: Koppány Zoltánné
: Koppány Zoltánné
A MÁV-START Zrt. által megvalósított épületkorszerűsítési projektek gazdasági hatásai
: Krisztián Tamás
: Krisztián Tamás
A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
: Schwartz Kinga
: Schwartz Kinga
A multichannel értékesítés szerepe és jövője a MÁV-START ZRT.-nél
: Burján Gábor
: Burján Gábor
A MÁV-Start vállalati stratégiájának elemzése a vasúti személyszállítás liberalizációjának tükrében
: Simon Bence
: Simon Bence
A különböző képzési módszerek szerepe a MÁV-START Zrt. munkaerő-fejlesztési stratégiájában.
: Borvendég Boglárka
: Borvendég Boglárka
Az üzleti alapon közlekedő nemzetközi vonatok jövedelmezőségének tervezése, elemzése a MÁV-START Zrt.-nél
: Kardosné Bálint Ágnes
: Kardosné Bálint Ágnes
A MÁV-START Zrt. társadalmi felelősségvállalása a többcélú IC+ vasúti személykocsi fejlesztése során az akadálymentesítés megvalósításával
: Mércse Dávid
: Mércse Dávid
A sajtókapcsolatok jelentősége egy állami nagyvállalat gyakorlatában a MÁV esettanulmányán keresztül
: Hartman Ágnes
: Hartman Ágnes
Controlling tervezési rendszerek elemzése a MÁV-Csoport példáján keresztül
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
PROJEKT IRODA A SZERVEZETBEN - PROJEKTEK EGYÜTTES MENEDZSELÉSE ÉS PROJEKT IRODA MŰKÖDÉSE SPECIÁLIS VÁLLALATI KULTÚRÁBAN, A MÁV-START ZRT. SZERVEZETÉBEN
: Czimbalek Dávid
: Czimbalek Dávid
A MÁV Zrt. image-építése a Kommunikációs Igazgatóság szervezésében
: Udvari Tamás
: Udvari Tamás
Start-up-ból start-down, avagy hogyan fejlesszünk csőd közeli helyzetig? (esettanulmány)
: Puskás József
: Puskás József
Mérlegen a hazai start-upok
: Márkus Mónika
Published: (2016)
: Márkus Mónika
Published: (2016)
Establishment of a Start-Up company
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
Állami tulajdonú nagyvállalatok pénzügyi elemzése - a MÁV-START Zrt., a Budapesti Közlekedési Zrt. és a Volánbusz Zrt., mint közszolgálatot ellátó vállalatok összehasonlító elemzése
: Krcsma Patricia
: Krcsma Patricia
The marketing activities of a start-up company
: Marics András
: Marics András
Start-up, mint vállalkozás és szemlélet
: Zsohár Dániel
: Zsohár Dániel
A vezetői kompetenciák és attitűd szerepe a teljesítményértékelésben a MÁV SZK Zrt. példáján keresztül
: Papp Emese Erika
: Papp Emese Erika
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
A Fitmeal, mint start-up vállalkozás felépítése
: Vezér-Tóth Balázs
: Vezér-Tóth Balázs
Az Outplacement bemutatása a Máv Új Esély Alapítványon keresztül
: Zdirkó Viktor
: Zdirkó Viktor
How to start a business in food area for pets
: Chen Yu-Hsuan
: Chen Yu-Hsuan
A MÁV Csoport társadalmi felelősségvállalása
: Nemes Attila
: Nemes Attila
A MÁV megújuló önrevízió nyilvántartása
: Péger Balázs
: Péger Balázs
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
A nonprofit szervezetek számviteli és adózási sajátosságainak bemutatása a MÁV Szimfonikusok Zenekari Alapítvány példáján keresztül
: Zab Mónika
: Zab Mónika
A MÁV Zrt. belső kommunikációs csatornái kiemelt figyelemmel az online felületen megjelenő Vasutas Magazinra
: Dér Andrea
: Dér Andrea
Starting up a Restaurant Business/Restaurant Entrepreneurship in Budapest
: Shoaib Hanif
: Shoaib Hanif
A management reporting jelentősége és gyakorlati alkalmazása
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A MÁV Zrt. tervezési és beszámolási folyamatai a pénzügyi kontrolling fókuszában
: Szabó-Schweininger Renáta
: Szabó-Schweininger Renáta
Pénzügyi kockázatkezelés a MÁV Csoport gyakorlatában
: Holló Nikoletta
: Holló Nikoletta
Influence of the U.S. Economic Development on the Tech Companies and Start-ups
: Gafarova Adelya
: Gafarova Adelya
Similar Items
-
A tréningek szerepe és jelentősége a képzés-fejlesztésben a MÁV-START Zrt. példáján keresztül
: Óvári Orsolya Éva -
A MÁV-START Zrt. vállalati kockázatkezelésének fejlesztése
: Égető Benigna -
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter -
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina -
A MÁV-START Zrt.-nél alkalmazott szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és gyakorlati megvalósulása
: Keserű Katalin Ibolya