Protectone Kft. üzleti környezetének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Snekszer Péter Bálint
További közreműködők: Marcsa Dr. Attila
Rádonyi Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatok
cégelemzés
kereskedelemkutatás
stakeholder(ek)
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44483

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44483
005 20230421094753.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Snekszer Péter Bálint 
245 1 0 |a Protectone Kft. üzleti környezetének elemzése  |c Snekszer Péter Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom és kutatásom során a Protectone Kft. üzleti környezetének, iparágának és szervezetének az elemzését hajtottam végre.Segítségemre a régi bevált elemzési módszerek, mint a Porteri öt erő, a SWOT elemzés, a STEEP elemzés voltak segítségemre, illetve igyekztem egy újfajta elemzési módszert használni a stakeholder elemzést.Dolgozatom részét képezi a vállalat belső és külső környezetének az elemzése, az iparági környezet elemzése. A cég több piaci szegmensben árulja termékeit ezért nagyon széleskörű betekintést szerez arról, hogy a világgazdaságban melyek azok az iparágak/szegmensek, amik a jelenlegi turbulens környezetben-válság, energiaárak emelkedése, háborús környezet- is képes stagnálni vagy akár fejlődni és mely az a szegmens amire nagy hatással vannak a külső tényezők. Az elemzések után következik a kutatási anyagok kiértékelése, ami alapján le tudjuk vonni a következtetést, hogy az embereknek miért van szüksége a termékre, amit a Protectone Kft gyárt, illetve, hogy miért versenyképes a vállalat. Kutatásom részét képezi a vásárlói visszajelzések, mélyinterjú az ügyvezetővel/alapítóval, illetve a cég két forgalmazó partnerével. Az ügyvezetővel való interjú arra fog irányulni, hogy a lehető legtöbbet megtudjuk a cég kezdeti nehézségiről, illetve arról, hogy hogy képes a vállalat évről évre már tizenkét éve folyamatos növekedést elérni és bővíteni létszámát. Választ szeretnék kapni arra, hogy mi szükséges ahhoz, hogy egy cég nemzetközi szinten is megállja a helyét több fronton. A viszonteladó partnerektől azt az információt szeretném megtudni, hogy a saját szegmensünkben milyen nehézségek és lehetőségeket látnak, illetve, hogy a jelenlegi turbulens, háborús és inflációs környezetben, hogy látják a fejlődési lehetőségeket és a profitábilitást. 
695 |a adatok 
695 |a cégelemzés 
695 |a kereskedelemkutatás 
695 |a stakeholder(ek) 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Marcsa Dr. Attila  |e ths 
700 1 |a Rádonyi Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44483/1/Snekszer_P%C3%A9terB%C3%A1lint_JRQA28.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44483/2/BA_O_Snekszer_P%C3%A9terB%C3%A1lint.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44483/3/Snekszer%20P%C3%A9ter%20B%C3%A1lint.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44483/4/Scan%202022.%20Dec%209..pdf  |z Dokumentum-elérés