Felelős marketing szerepe a BP image-nek építésében
Elmentve itt :
Szerző: | Lambert Dóra |
---|---|
További közreműködők: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Füge Anna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | arculat - image felelős vállalat fenntarthatóság marketing societal marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44499 |
Hasonló tételek
A színházak szerepe a közösségek építésében
: Maár Emese
: Maár Emese
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
A fogyatékkal élők – mozgássérültek, látássérültek és hallássérültek – utazási szokásainak vizsgálata a budapesti utazási irodák image-nek tükrében
: Tóth Brigitta
: Tóth Brigitta
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
Társadalmi felelősségvállalás a BP multinacionális nagyvállalatnál
: Papp Melinda
: Papp Melinda
A MIFID-NEK VALÓ MEGFELELÉS BIZTOSÍTÁSA EGY HAZAI HITELINTÉZETNÉL
: Pásztor Dóra
: Pásztor Dóra
Webáruház készítés az Equi-Time Kft.-nek
: Ábrahám László
: Ábrahám László
A magyarországi infokommunikációs szektor két szerepljőnék, a T-Systems Magyarország Zrt.-nek és a suIT Solutions Kft.-nek pénzügyi elemzése és összehasonlítása
: Herbath Liliána
: Herbath Liliána
Felelős vállalat - Felelős fogyasztó
: Jakob Martin Márió
: Jakob Martin Márió
Repülőtéri üzemanyagkiszolgálás logisztikájának bemutatása az Air bp cégen keresztül
: Feigl Áron
: Feigl Áron
A felelős marketing fogyasztói megítélése
: Brics Rebeka Erzsébet
: Brics Rebeka Erzsébet
A bp hosszú távú stratégiájának elemzése az energiaszektor átalakulásának tükrében
: Pajor Csilla
: Pajor Csilla
The impact of influencer marketing on the development of negative body image
: Magyari Odett
: Magyari Odett
The image of Tiszakécske járás
: Kurucz Anna
: Kurucz Anna
The Korean Image of Hungary
: Osváth Gábor
Megjelent: (1995)
: Osváth Gábor
Megjelent: (1995)
Az idegenvezető szerepe az ország image kialakításában
: Uferbach Renáta
: Uferbach Renáta
Felelős vállalat-Felelős fogyasztó, Csomagolásmentes boltok
: Haszon Emese
: Haszon Emese
A munkavállalói élmény és mentális jóllét stratégia kialakulása a bp Magyarországnál
: Paksi Gabriella
: Paksi Gabriella
PSD2-nek megfelelő API alapú bankolás kialakítása a Budapest Bankban
: Nyeles Nikoletta
: Nyeles Nikoletta
A bp p.l.c. társadalmi felelősségvállalása fenntarthatósági és környezetvédelmi szempontból
: Dankházi Adrienne Flóra
: Dankházi Adrienne Flóra
Town Image and Marketing Opportunities in the Context of the Destination Tourism and City Marketing Eger, Hungary /
: Papp Eszter
: Papp Eszter
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
Image of the Central-European Countries
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
Analysis of the tourism image of Szeged
: Pasztuhov Renáta
: Pasztuhov Renáta
Felelős vállalat – felelős munkavállaló Vonzó-e a vállalati felelősségvállalás a jelenlegi és potenciális munkavállalók számára?
: Kovács Lili Adél
: Kovács Lili Adél
Felelős fogyasztó és felelős vállalat a XXI. században
: Lunguly Elke
: Lunguly Elke
Felelős vállalat - felelős munkavállaló Vonzó-e a vállalati felelősség a jelenlegi és a potenciális munkavállalók számára?
: Vanó Patrik
: Vanó Patrik
Felelős vállalat-felelős munkavállaló Vonzó-e a vállalati felelősség a jelenlegi és a potenciális munkavállalók számára?
: Vanó Petra
: Vanó Petra
Felelős vállalat – Felelős fogyasztó – Környezettudatos döntések, lehetőségek befolyásolása
: Dudás Zsófia Andrea
: Dudás Zsófia Andrea
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
The Image of Moscow as a tourist destination
: Sazonova Diana
: Sazonova Diana
The impact of major events on BP in the past decade - Focusing on the COVID-19 pandemic and the Russian-Ukrainian war
: Frey Anna Ágnes
: Frey Anna Ágnes
Felelős lakossági hitelezés
: Szecsődi Arnold
: Szecsődi Arnold
Szükség van-e image kommunikációra?
: Koltai Krisztina
: Koltai Krisztina
The Impact of City Branding on the Image of Budapest
: Tóth Melitta
: Tóth Melitta
Influence of Media on Body Image Disorders
: Kovács Adina Dorottya
: Kovács Adina Dorottya
Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Horváth Zsuzsanna
: Horváth Zsuzsanna
Effect of storytelling marketing on Brand Image of a company in the food and beverage industry.
: Kozhabayeva Madina
: Kozhabayeva Madina
Mondd el „ÖCSI”-nek – Az ötletláda-rendszer hatékonyságának fejlesztése az eisberg Hungary Kft-nél
: Tótik Bernadett
: Tótik Bernadett
Hasonló tételek
-
A színházak szerepe a közösségek építésében
: Maár Emese -
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika -
A fogyatékkal élők – mozgássérültek, látássérültek és hallássérültek – utazási szokásainak vizsgálata a budapesti utazási irodák image-nek tükrében
: Tóth Brigitta -
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin -
Társadalmi felelősségvállalás a BP multinacionális nagyvállalatnál
: Papp Melinda