Simon Richárd, Balázsné Dr Lendvai Marietta, & Bihal András. A COVID-19 ügyfélmagatartásra, elégedettségre, lojalitásra és a fogyasztói trendekre gyakorolt hatásának vizsgálata a Wizz Air Hungary légitársaság szolgáltatásainál.
Chicago Style (17th ed.) CitationSimon Richárd, Balázsné Dr Lendvai Marietta, and Bihal András. A COVID-19 ügyfélmagatartásra, Elégedettségre, Lojalitásra és a Fogyasztói Trendekre Gyakorolt Hatásának Vizsgálata a Wizz Air Hungary Légitársaság Szolgáltatásainál.
MLA (8th ed.) CitationSimon Richárd, et al. A COVID-19 ügyfélmagatartásra, Elégedettségre, Lojalitásra és a Fogyasztói Trendekre Gyakorolt Hatásának Vizsgálata a Wizz Air Hungary Légitársaság Szolgáltatásainál.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.