A COVID-19 ügyfélmagatartásra, elégedettségre, lojalitásra és a fogyasztói trendekre gyakorolt hatásának vizsgálata a Wizz Air Hungary légitársaság szolgáltatásainál
Saved in:
Main Author: | Simon Richárd |
---|---|
Other Authors: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Bihal András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elégedettségvizsgálat fogyasztói magatartás fogyasztói szokások lojalitás trendek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44500 |
Similar Items
A Wizz Air légitársaság beszerzési folyamatainak bemutatása és optimalizálása
: Kosik Krisztina
: Kosik Krisztina
Low Cost légiipar napjainkban - Wizz Air légitársaság expanziójának elemzése és folyamatai
: Dömötöri Tamás
: Dömötöri Tamás
A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
: Mácsai Dorottya
: Mácsai Dorottya
Európai légitársaságok kríziskommunikációja 2022 óta - Betekintés a Wizz Air légitársaság vizsgálata alapján
: Döme Helga
: Döme Helga
Egy vállalat tőzsdére vezetésének szerepe, folyamata és annak hatásai a Wizz Air légitársaság példáján keresztül
: Kőszegi Benedek Mihály
: Kőszegi Benedek Mihály
A covid-19 járvány turizmusra gyakorolt hatása, különös tekintettel a turisztikai trendekre és az idegenvezetésre
: Molnár Orsolya
: Molnár Orsolya
Az influencer marketing hatása a fiatal felnőttek légiközlekedési szokásaira és döntéseire, a Wizz Air légitársaság tükrében
: Farkas-Máté Mirella
: Farkas-Máté Mirella
A légiközlekedésben tevékenykedő társaságok gazdasági elemzése a Wizz Air Hungary Kft. és a Ryanair légitársaság példáján keresztül
: Marti Flóra
: Marti Flóra
An analysis of Wizz Air’s marketing strategy
: Magyarcsik Laura Viktória
: Magyarcsik Laura Viktória
Az oktatás és képzés hatása az elégedettségre, lojalitásra, motiváltságra és csapatmunkára a GEDIA Hungary Kft-nél
: Molnár Gábor
: Molnár Gábor
Versenyképesség, versenyelemzés a Wizz Air gyakorlatában
: Rontó Laura
: Rontó Laura
A Wizz Air online kommunikáció vizsgálata
: Barilló Imola Anna
: Barilló Imola Anna
prevention and minimization of risk by analyzing the effect of covid19 on the profit and revenue statement of wizz air in 2020 and 2021
: Wang Yuxiang
: Wang Yuxiang
A COVID-19 hagyományos vendéglátásra és házhozszállításra gyakorolt hatásának elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
A lízing számvitelének bemutatása a Wizz Air példáján keresztül
: Salgó Gábor Máté
: Salgó Gábor Máté
Utazásszervezés a légiközlekedésben (21. század) - Wizz Air Hungary Zrt.
: Lótos Alexandra Nikolett
: Lótos Alexandra Nikolett
A tőzsdei bevezetés folyamata Wizz Air Hungary Légiközlekedési Kft.
: Pleva Tamás János
: Pleva Tamás János
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
A WizzAir és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
A diszkont légitársasági modell fejlődése a Wizz Air példáján keresztül
: BOTKA DORINA
: BOTKA DORINA
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Az Air France-KLM légitársaság vezetői információs rendszerének átalakulása az Airpas szoftver bevezetésének hatására
: Zelenyánszki Nikolett
: Zelenyánszki Nikolett
Magyarország egészségturizmusának bemutatása a Danubius Health Spa Resort Margitsziget szolgáltatásain keresztül
: Fejér Dominika
: Fejér Dominika
Kézműves sörök innovációinak hatása a fogyasztói szokásokra és piaci trendekre
: Jávor Attila
: Jávor Attila
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté
: Ritter Máté
A Wizz Air és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak összehasonlítása egy elégedettségvizsgálat alapján
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A kontrollingrendszer és a krízismenedzsment kapcsolatrendszere a Wizz Air Group Légitársaságnál
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A WIZZ AIR HUNGARY KFT. KÖLTSÉG- ÉS EREDMÉNYALAKULÁSÁNAK ELEMZÉSE, PIACI HELYZETÉNEK ÉRTÉKELÉSE
: Kenéz Boglárka
: Kenéz Boglárka
A Wizz Air Magyarország toborzás-kiválasztási rendszerének vizsgálata az irodai pozíciók tükrében
: Pál Zsófia Laura
: Pál Zsófia Laura
A Wizz Air Hungary Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Király Zsófia
: Király Zsófia
Az Emirates és a Wizz Air légitársaságok összehasonlító pénzügyi és stratégiai bemutatása
: Mátyás Lilla Márta
: Mátyás Lilla Márta
Wizz Air és a Ryanair online jegyfoglalási folyamatának használhatósági vizsgálata szemkamerás kutatással
: Süttő Dávid Gergely
Published: (2014)
: Süttő Dávid Gergely
Published: (2014)
A világ járvány hatása a fogyasztói és vásárlói magatartásra és trendekre
: Rácz János
: Rácz János
A COVID19 vendéglátásra gyakorolt hatásának és a szektorra irányuló állami szerepvállalásnak a nemzetközi összehasonlítása
: Benedek Áron Barna
: Benedek Áron Barna
A consumer engagement és a gamification hatásai a fogyasztói lojalitásra.
: Póré Bence
: Póré Bence
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül
: Boros Gréta
: Boros Gréta
Similar Items
-
A Wizz Air légitársaság beszerzési folyamatainak bemutatása és optimalizálása
: Kosik Krisztina -
Low Cost légiipar napjainkban - Wizz Air légitársaság expanziójának elemzése és folyamatai
: Dömötöri Tamás -
A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
: Mácsai Dorottya -
Európai légitársaságok kríziskommunikációja 2022 óta - Betekintés a Wizz Air légitársaság vizsgálata alapján
: Döme Helga -
Egy vállalat tőzsdére vezetésének szerepe, folyamata és annak hatásai a Wizz Air légitársaság példáján keresztül
: Kőszegi Benedek Mihály