Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ritecz Kristóf Gábor
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Nemeskéri Soma Bálint
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
fmcg
lojalitás
márkahűség
megtakarítás
pénzügyi szolgáltatások
ügyfélélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44511

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44511
005 20230421094901.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ritecz Kristóf Gábor 
245 1 0 |a Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.  |c Ritecz Kristóf Gábor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő témája az e-kereskedelem, azon belül a fókusz az ügyfélélményen és a lojalitáson van. azt vizsgálom, hogy milyen hatása van a hűségre, ha pénzügyi szolgáltatásokkal kibővítjük egy fmcg üzlet portfolióját. A szekunder kutatások során részletekbe menően foglalkozom az online kereskedelem üzleti modelljeivel, üzleti viszonyaival és a jövő kereskedelmét alakító trendekkel. A trendek megismerése kiemelt fontosságú terület, ha egy kereskedelmi vállalkozás felépítése a célunk. Ha a piacot formáló tényezőkkel tisztában vagyunk, akkor azok üzletmenetünkbe való implementálásukkal képesek leszünk egy minden igényt lefedő és kielégítő szolgáltatóvá válni és kitűnni a versenytársaink közül. Majd ezt követően az ügyfélélmény és lojalitás témakörét mutatom be, mivel látható kihívás a kiskereskedelmi vállalatoknál az ügyfélmegtartás, online és offline térben egyaránt. A hagyományos hűségprogramok, pontgyűjtés és kedvezménykuponok nem képesek minden fogyasztókat készíteni. A jelen és jövő fogyasztójának egyre nehezebb megragadni és megtartani, ezért a vásárlói élmény maximalizálása kiemelt fontossággal bír. Az ügyfélélmény és vásárlói út tervezése során a vásárlók lenyűgözése a célt. Ezt magas minőségű, megfelelő és személyre szabott szolgáltatással érhetjük el. Az értékesítési és kommunikációs csatornák magas fokú összehangolásának kiemelt szerepe van a vásárlási folyamat izgalmassá és élvezetes tétele szempontjából. Függetlenül attól, hogy az ügyfél hol és hogyan lép be a folyamatba (mobil, tablet, laptop, számítógép, offline), egységes élményben részesül minden felület és kapcsolati módszer esetén. A lojalitás mindig is kulcsfogalom volt a marketingben. Manapság pedig már egyre nagyobb a hangsúly a magas költségeken megszerezte vásárlók megtartásán. Mivel a megtartás kisebb költséget, mint a megszerzést, így olyan elkötelezettségnövelő megoldásokra van szükségünk, amelyeknek a fogyasztóink hosszútávon távjaink lesznek az üzlethez. A jelenlegi hűségprogramok erre a célra már nem alkalmasak. E probléma megoldására válaszokkal szolgál a primer kutatásom, aminek során arra voltam kíváncsi, hogy pénzügyi kiegészítő szolgáltatások a kereskedelmi tevékenységünkhöz kapcsolva, módosíthatóak-e a vásárlók üzletválasztási preferenciái és érdekeltté tehetjük-e őket a tőlünk való vásárlásban. Mivel a megtartás kisebb költséget, mint a megszerzést, így olyan elkötelezettségnövelő megoldásokra van szükségünk, amelyeknek a fogyasztóink hosszútávon távjaink lesznek az üzlethez. A jelenlegi hűségprogramok erre a célra már nem alkalmasak. E probléma megoldására válaszokkal szolgál a primer kutatásom, aminek során arra voltam kíváncsi, hogy pénzügyi kiegészítő szolgáltatások a kereskedelmi tevékenységünkhöz kapcsolva, módosíthatóak-e a vásárlók üzletválasztási preferenciái és érdekeltté tehetjük-e őket a tőlünk való vásárlásban. Mivel a megtartás kisebb költséget, mint a megszerzést, így olyan elkötelezettségnövelő megoldásokra van szükségünk, amelyeknek a fogyasztóink hosszútávon távjaink lesznek az üzlethez. A jelenlegi hűségprogramok erre a célra már nem alkalmasak. E probléma megoldására válaszokkal szolgál a primer kutatásom, aminek során arra voltam kíváncsi, hogy pénzügyi kiegészítő szolgáltatások a kereskedelmi tevékenységünkhöz kapcsolva, módosíthatóak-e a vásárlók üzletválasztási preferenciái és érdekeltté tehetjük-e őket a tőlünk való vásárlásban. 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a fmcg 
695 |a lojalitás 
695 |a márkahűség 
695 |a megtakarítás 
695 |a pénzügyi szolgáltatások 
695 |a ügyfélélmény 
700 1 |a Balázsné Dr Lendvai Marietta  |e ths 
700 1 |a Nemeskéri Soma Bálint  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44511/1/Ritecz%20Krist%C3%B3f%20G%C3%A1bor_GH6E9W_GM.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44511/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem_GH6E9W.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44511/3/BA_O_Ritecz_Krist%C3%B3f_G%C3%A1bor.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44511/4/RiteczKrist%C3%B3fG%C3%A1bor.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44511/5/hiteles%C3%ADtett%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés