Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.
Saved in:
Main Author: | Ritecz Kristóf Gábor |
---|---|
Other Authors: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Nemeskéri Soma Bálint |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem elektronikus kereskedelem - online kereskedelem fmcg lojalitás márkahűség megtakarítás pénzügyi szolgáltatások ügyfélélmény |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44511 |
Similar Items
Controlling lehetőségei a logisztikában - Logisztikai tender elemzése és pályázat készítése a maximális jövedelmezőség elérése érdekében
: Jantos Anita
: Jantos Anita
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna
: Vanderlik Csenge Anna
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
A fogyasztói magatartás és hűség dinamikája a gyógyszeriparban
: Tóth Noémi Xuan-Mai
: Tóth Noémi Xuan-Mai
Mesterséges intelligencia használata az e-kereskedelemben
: Danku Gábor
: Danku Gábor
Okoseszközök az e-kereskedelemben
: Kozma Mihály
: Kozma Mihály
Bizalom az e-kereskedelemben
: Vódli Dávid
: Vódli Dávid
E-learning a kereskedelemben
: Martonosi Lili Anna
: Martonosi Lili Anna
Webshopok szerepe napjainkban az e-kereskedelemben
: Hajdu Andrea
: Hajdu Andrea
Aktuális fogyasztói trendek az e-kereskedelemben
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
A fogyasztói döntéshozatal és a fogyasztói hűség kialakulása a táplálékkiegészítők piacán
: Rácz Regina
: Rácz Regina
Az elektronikus levelezés jelentősége az e-kereskedelemben
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Vállalati piaci orientációk és e-marketing stratégiák az e-kereskedelemben
: Bagyinszki Ágnes
: Bagyinszki Ágnes
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
A mesterséges intelligencia szerepe az e-kereskedelemben
: Hántai Gergő
: Hántai Gergő
A mesterséges intelligencia szerepe az e-kereskedelemben
: Vas Réka
: Vas Réka
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN
: Jóka Alexa Viktória
: Jóka Alexa Viktória
A Magyar Céginfo Kft szerepe az E-Kereskedelemben
: Nagy Nikolett Erika
: Nagy Nikolett Erika
A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei az e-kereskedelemben
: Kiss Marcell
: Kiss Marcell
Az e-kereskedelemben és az e-logisztikában felmerülő problémák drónokkal való támogatása
: Lepizsán Ábel
: Lepizsán Ábel
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
A márka hűség, árérzékenység és árrugalmasság hatása a Cserháti és Társa Kft példáján keresztül.
: Cserháti Péter Zoltán
: Cserháti Péter Zoltán
Önérvényesítési célok elérése a coaching segítségével
: Berkes Patricia
: Berkes Patricia
A fiatal célcsoportok elérése digitális eszközökkel
: Tardi Katalin
: Tardi Katalin
Mikrovállalkozások magasabb színvonalú szolgáltatás nyújtásának elérése
: Ördög Katalin Ilona
: Ördög Katalin Ilona
A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben
: Hangyás Maja
: Hangyás Maja
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
A blokklánc technológia szerepe az ellátási láncban és az e-kereskedelemben
: Vajai Máté Bence
: Vajai Máté Bence
A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel
: Toldi Nóra
: Toldi Nóra
Online marketingkommunikáció bemutatása az e-kereskedelemben egy konkrét példán keresztül.
: Troll Kitti
: Troll Kitti
Kihívások A Világhálón Való Kereskedelemben
: Kerti Kristóf
: Kerti Kristóf
Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat
: Wáhr Bence Zoltán
: Wáhr Bence Zoltán
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Elektronikus szolgáltatások a nemzetközi kereskedelemben és alkalmazási lehetőségeinek vizsgálata magyar kis- és középvállalkozásoknál
: Hartmann Ingrid
: Hartmann Ingrid
Similar Items
-
Controlling lehetőségei a logisztikában - Logisztikai tender elemzése és pályázat készítése a maximális jövedelmezőség elérése érdekében
: Jantos Anita -
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna -
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra -
A fogyasztói magatartás és hűség dinamikája a gyógyszeriparban
: Tóth Noémi Xuan-Mai -
Mesterséges intelligencia használata az e-kereskedelemben
: Danku Gábor