Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
Elmentve itt :
Szerző: | Debrenszki Eszter |
---|---|
További közreműködők: |
Gáspár Bence
Kása Dr. habil. Richárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | body positivity emotional advertising fogyasztói észlelés fogyasztói magatartás inclusive marketing márka megítélés social media marketing testkép pozitivitás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44532 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
A Calvin Klein márka és a hozzá kapcsolt testkép pozitivitás ismertsége Magyarországon
: Pap Viktória
: Pap Viktória
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Negatív testkép a médiában
: Galló Tímea
: Galló Tímea
A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
: Gyurcsovics Noémi
: Gyurcsovics Noémi
A marketingkommunikáció új eszközei és módszerei a hazai marketinggyakorlatban
: Nyilánszky Hedvig
: Nyilánszky Hedvig
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Visible body modifications in the hospitality industry
: Utasi Fanni
: Utasi Fanni
Influence of Media on Body Image Disorders
: Kovács Adina Dorottya
: Kovács Adina Dorottya
A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál
: Horváth Melinda
: Horváth Melinda
The impact of influencer marketing on the development of negative body image
: Magyari Odett
: Magyari Odett
KLM airline’s market position in Europe
: Péterszegi Klaudia
: Péterszegi Klaudia
The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
The positive and negative impacts of tourism in New Zealand
: Barta Enikő
: Barta Enikő
Position of the Visegrad Group in the migration crisis of the EU
: Asgarova Roza
: Asgarova Roza
Analyzing the liquidity position of Hungarian commercial banks
: Lengyel Enikő Zsófia
: Lengyel Enikő Zsófia
The marketing position of Capital Circus in Hungary in 2011.
: Tomori Cintia
: Tomori Cintia
A CsillámVilág Body Art Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Kohári Attiláné
: Kohári Attiláné
Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
The positive effect of the internship programs for students in European Union
: Tóth Lili
: Tóth Lili
Evaluation of the Financial Position and Performance of Arena Hungary Ltd.
: Kisteleki Hanna
: Kisteleki Hanna
The position of Northeast Asia toward India's "Act East" policy.
: Nguyen Thi Nhat Linh
: Nguyen Thi Nhat Linh
Raktárlogisztikai folyamatok korszerűsítése a Robert Bosch Energy and Body Systems Kft-nél
: Tilaji Ádám
: Tilaji Ádám
A szolgáltatásnyújtás minőségfejlesztési lehetőségei egy edzőterem példáján keresztül (Lord Body Fitness)
: Farouq Suhil
: Farouq Suhil
A társadalmi felelősségvállalás szerepe a vállalatok életében, CSR a The Body Shop gyakorlatában
: Buzál Orsolya
: Buzál Orsolya
Overview of the Hungarian Tourism recent achievements, current position and prospective situation
: Oláh Tamás
: Oláh Tamás
The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts
: Szilvainé Turi Anna
: Szilvainé Turi Anna
Influence of tourism development on the situation in environment with consideration of positive and negative impacts
: Tlepova Dayana
: Tlepova Dayana
Influence of tourism development on the situation in environment with consideration of positive and negative impacts
: Tlepova Dayana
: Tlepova Dayana
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna
: Horváth Panna
Position paper of the European women's lobby ; Nők az Európai Parlamentben
: Takács Andrea
: Takács Andrea
The Role of FDI in Improving Vietnam's Global Value Chain Position in Manufacturing
: Nguyen Thi Phi Yen
: Nguyen Thi Phi Yen
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka
: Rózsavölgyi Rebeka
A többutas csomagolás használatának problémái a Robert Bosch Energy and Body Sysytems Kft folyamataiban
: Bernáth Judit
: Bernáth Judit
The positive effects of Turkey's accession to the European Union on the Turkish women's education and employment
: Forgó Barbara Renáta
: Forgó Barbara Renáta
L'Occitane en Provence, an international natural cosmetics brand's position on the Hungarian market
: Korcsik Anna
: Korcsik Anna
The Impact of Positive and Negative Emotional Responses to Advertisements on Materialism Among Vietnamese Generation Z
: Pham Hoang Thanh Xuan
: Pham Hoang Thanh Xuan
What kind of leadership style has the most positive effect on employees in a global organization?
: Lovász Anett
: Lovász Anett
A 1A@B projekt utóélete a Robert Bosch Energy and Body Systems Kft. pénzügyi osztályát vizsgálva
: Borda Andrea Mercédesz
: Borda Andrea Mercédesz
Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre
: Nanys Jaqueline
: Nanys Jaqueline
Hasonló tételek
-
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter -
A Calvin Klein márka és a hozzá kapcsolt testkép pozitivitás ismertsége Magyarországon
: Pap Viktória -
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina -
Negatív testkép a médiában
: Galló Tímea -
A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
: Gyurcsovics Noémi