Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jakab Gergely
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Turizmus marketing
Szálloda
Online
Közösségi média
Marketing terv
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4456

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4456
005 20160215165158.0
008 151211suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jakab Gergely 
245 1 3 |a Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében  |c Jakab Gergely  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Turizmus marketing 
695 |a Szálloda 
695 |a Online  
695 |a Közösségi média  
695 |a Marketing terv 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4456/1/Az%20online%20%C3%A9s%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9diatev%C3%A9kenys%C3%A9gek%20a%20sz%C3%A1llod%C3%A1k%20marketing%20tev%C3%A9kenys%C3%A9g%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés