Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
Saved in:
Main Author: | Jakab Gergely |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Turizmus marketing Szálloda Online Közösségi média Marketing terv |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4456 |
Similar Items
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra
: Benei Nóra
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
Az online marketing hatása a belföldi wellness szállodák foglalási szokásaira
: Pap Karolina
: Pap Karolina
Digitalizálódás a képzőművészet közvetítésében és fogyasztásában - A közösségi média marketing szerepe a kortárs alkotók és a kiállítóterek tevékenységében
: Mihucz Brigitta Róza
: Mihucz Brigitta Róza
Az Ensana szállodák marketing tevékenysége
: Mikolás Anett
: Mikolás Anett
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment szerepe a Vállalkozás tevékenységében
: Nagy Angéla
: Nagy Angéla
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment
: Jakab Szilárd
: Jakab Szilárd
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
Az integrált minőségirányítási rendszer szerepe az ESMA Kft. tevékenységében
: Somogyvári Eszter
Published: (2007)
: Somogyvári Eszter
Published: (2007)
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
Üzleti elemzés döntéstámogató szerepe a Magyar Telekom tevékenységében
: Fülep István
: Fülep István
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
Fenntarthatóság szerepe és jelentősége a Magyar Turisztikai Ügynökség tevékenységében
: Giczi Gyöngyi
: Giczi Gyöngyi
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
A közösségi médiák szerepe az online kampánytervezésben
: Csizmadia Dorina
: Csizmadia Dorina
A split tesztek használata a modern vállalkozások marketing tevékenységében
: Birinyi Balázs
: Birinyi Balázs
A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
: Glózer Gergő
: Glózer Gergő
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
Tradíció és innováció a városi szállodák közösségi tereiben TRADITION AND INNOVATION IN THE COMMUNITY SPACESOF CITY HOTELS
: Juhász-Dóra Katalin
Published: (2023)
: Juhász-Dóra Katalin
Published: (2023)
A rendezvények szerepe a BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft. tevékenységében
: Biró Erzsébet Hella
: Biró Erzsébet Hella
A vízumügyintézés szerepe a magyar kiutaztató utazás szervezők tevékenységében
: Molnár Rebeka
: Molnár Rebeka
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
Az innovációs járulék szerepe a MOL Nyrt. KTD kutatás-fejlesztési tevékenységében
: Tóth Judit
: Tóth Judit
Az ellátási lánc szerepe, változásai, kihívásai a GE Lighting üzleti tevékenységében
: Kerekes Daniella
: Kerekes Daniella
Az egyéni online foglalási rendszer helye a Rubin Wellness & Conference Hotel sales tevékenységében
: Pásztor Kinga
: Pásztor Kinga
A marketingkommunikáció szerepe a HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat tevékenységében
: Mátrai Krisztina Judit
: Mátrai Krisztina Judit
Tematikus szállodák
: Hendrik Viktória
: Hendrik Viktória
Környezetbarát szállodák
: Czinege Lilian
: Czinege Lilian
A közösségi háló szerepe az értékesítésben, az online márkaépítés
: Hollósi Laura
: Hollósi Laura
A menedzsment gondolkodás helye és szerepe a Magyarországi Evangélikus Egyház tevékenységében
: Balicza Gábor
Published: (2007)
: Balicza Gábor
Published: (2007)
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Tematikus szállodák, mint turisztikai attrakciók szerepe Magyarországon
: Debreczeni Kinga Katalin
: Debreczeni Kinga Katalin
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
A közösségi marketing szerepe a márkaépítésben
: Busi Barbara
: Busi Barbara
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
Közösségi marketing szerepe a rendezvények népszerűsítésében
: Fésűs Liza Sára
: Fésűs Liza Sára
A marketingmix elemzése a Csokibolt tevékenységében
: Gáti Stefánia
: Gáti Stefánia
Similar Items
-
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella -
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint -
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra -
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente -
Az online marketing hatása a belföldi wellness szállodák foglalási szokásaira
: Pap Karolina