A marketing és a munkaerőtoborzás összefonódása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Scheibelhoffer Katalin
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Pintér Mátyás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
munkaerő közvetítés
munkaerő toborzás
munkaerő-kölcsönzés
SWOT-elemzés
Tiktok
Y generáció
Z gereráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44571
Leíró adatok
Kivonat:Primer kutatásomban a Google kérdőívkészítő rendszere segítségével gyűjtöttem adatokat, a TikTok-on való álláskeresés témáját vizsgálva. Kutatásom eredményeként arra a megállapításra jutottam, hogy a platform jelenlegi formájában még nem alkalmas toborzási tevekénységre teljes mértékben, azonban brand-építés szempontjából rendkívül jövedelmező lehet. Szekunder kutatásomban vizsgáltam a munkaerőpiacot, illetve a munkaerő-kölcsönző és közvetítő cégekről alkotott véleményeket STEEP-analízis segítségével. Elemzésem kitért a jelenleg munkaerő-toborzásra alkalmazott platformokra, állásportálokra és közösségi média oldalakra. Ezen felül elvégeztem egy esettanulmányt a Work Force Személyzeti Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság TikTok csatornákájának sikerességéről, illetve helyet kapott a dolgozatban egy toborzás központú SWOT-analízis is.