Munkavállalói készségek és a globális foglalkoztatás, avagy hogyan lett Magyarország Shared Service paradicsom?
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Krisztián Kevin |
---|---|
További közreműködők: |
Bartók Dorka
Csizmadia Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | globális foglalkoztatás képesség(ek) készség(ek) kompetencia munkaerőpiac SSC szolgáltató központ |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44572 |
Hasonló tételek
Szingapúr avagy hogyan lett az Oroszlánvárosból „harapós kistigris"
: Kácsor Mónika
Megjelent: (2007)
: Kácsor Mónika
Megjelent: (2007)
Hogyan lett Szudán bukott állam?
: Labossa Döme Bálint
: Labossa Döme Bálint
A globális kultúra fokozatos térhódítása a rétegműsorokkal szemben, avagy hogyan lett a Rádió Bridge-ből 102,1 Sztár FM
: Nagy Tünde
: Nagy Tünde
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt
: Szeder Attila Zsolt
A banán és a fürtös paradicsom útja az ellátási láncban folyamat, készletezési pontok, a lánc tagjai közötti kapcsolatok.
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
IoT rendszerek, avagy életünk szerves része lett a technológia
: Dávid Bálint Gyula
: Dávid Bálint Gyula
Karriertervezés a Shared Service Centerben
: Kiss Dániel Bálint
: Kiss Dániel Bálint
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
Mi lett veletek, önkormányzati vállalatok?
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna
: Buza Anna
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Atipikus foglalkoztatás, avagy a jövő munkavégzési formái
: Pollák Anita
: Pollák Anita
Mi lett velük? Egy kiterjesztett esettanulmány tanulságai a középvállalati réteg sorsának alakulásáról 2000-2016 között
: Palócz Éva, et al.
Megjelent: (2018)
: Palócz Éva, et al.
Megjelent: (2018)
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
A Grdundfos Financial Shared Services Kft vállalatirányítási rendszere
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
Az atipikus foglalkoztatás A rugalmas munkavégzés bevezetése egy multinacionális vállalatnál
: Nagy Csilla
: Nagy Csilla
Önálló gazdasági ágazat lett-e a populáris zeneipar?
: Hausel Soma
: Hausel Soma
CSR stratégia lehetőségeinek kiaknázása a Vodafone Shared Services Budapestnél
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
Pályekezdők kilátásai Magyarországon- Shared Service Center, mint elhelyezkedési lehetőség
: Kárász Tünde
: Kárász Tünde
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka
: Király Rebeka
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra
: Herbert Alexandra
Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében
: Pásztor Gábor
: Pásztor Gábor
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
Vállalkozói aktivitás és foglalkoztatás Magyarország régióiban, Közép-Magyarország helyzetét kiemelve (2008-2012)
: Bokros Rita
: Bokros Rita
Kulcs lett a nulla, avagy az új kedvezményes általános forgalmi adókulcs használata az unió tagállamaiban
: Tóth Orsolya Éva
Megjelent: (2024)
: Tóth Orsolya Éva
Megjelent: (2024)
Lettország és a magyar-lett kapcsolatok elemzése Együttműködési lehetőségek az Európai Unióban
: Süli Judit
: Süli Judit
Vezetői készségek fejlesztése coaching eszközökkel
: Garamvölgyi Tímea
: Garamvölgyi Tímea
Lean Six Sigma folyamatfejlesztési módszerek alkalmazása Shared Service Center környezetben
: Fenyő Dóra
: Fenyő Dóra
Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban
: Illés Bence
: Illés Bence
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina
: Kovács Klaudia Krisztina
Duális képzésekkel a foglalkoztatás javításáért
: Keszthelyi Anett
: Keszthelyi Anett
Gyakornoki foglalkoztatás a magyarországi bankrendszerben
: Kelemen Balázs
: Kelemen Balázs
A XXI. sz. munkaerőpiacán szükséges készségek
: Cseh András Tamás
: Cseh András Tamás
A XXI. század munkaerőpiacán szükséges készségek
: Fülöp Tilla Cintia
: Fülöp Tilla Cintia
Készségek és hatásuk a rendezvényszerevezési folyamatokra
: Popovics Julianna Mária
: Popovics Julianna Mária
Új dolgozói készségek vizsgálata a vendéglátásban
: Szutter Gergő Lénárd
: Szutter Gergő Lénárd
Shared Service Centerek szerepe a magyar gazdaságban a GE példáján bemutatva
: Göblös Gábor
: Göblös Gábor
Shared Service Centerek szerepe a magyar gazdaságban a GE példáján bemutatva
: Göblös Gábor
: Göblös Gábor
Hasonló tételek
-
Szingapúr avagy hogyan lett az Oroszlánvárosból „harapós kistigris"
: Kácsor Mónika
Megjelent: (2007) -
Hogyan lett Szudán bukott állam?
: Labossa Döme Bálint -
A globális kultúra fokozatos térhódítása a rétegműsorokkal szemben, avagy hogyan lett a Rádió Bridge-ből 102,1 Sztár FM
: Nagy Tünde -
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt -
A banán és a fürtös paradicsom útja az ellátási láncban folyamat, készletezési pontok, a lánc tagjai közötti kapcsolatok.
: Nagy Adrienn