A Lightning Shoes Kft. marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Nyári Kornél László |
---|---|
További közreműködők: |
Németh Dr. Szilárd
Szűcs Miklós |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | közösségi média marketingkommunikáció marketingtevékenység reklámeszközök reklámhordozók |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44597 |
Hasonló tételek
Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében
: Osztotics Eszter
: Osztotics Eszter
A Delta-Truck Kft marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
Az adott cég (Delta-Truck Kft) marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
A Shoes35 online marketing tevékenységének elemzése
: Gyenes Gábor
: Gyenes Gábor
A Delta – Truck Kft direktmarketing – tevékenységének értékelő elemzése
: Zsarnóczai Zsanett
: Zsarnóczai Zsanett
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök és csatornák hatékony alkalmazása a CCC Hungary Shoes Kft-nél
: Cseh Alexandra
: Cseh Alexandra
A Global Leading Conferences Kft. marketing tevékenysége, konferenciaszervező tevékenységének értékelő elemzése
: Lanczkor Nikolett
: Lanczkor Nikolett
A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül
: László Dóra
: László Dóra
CCC Hungary Shoes Kft. jelenlegi teljesítményértékelési rendszerének vizsgálata
: Viola Erna
: Viola Erna
A Shoes Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
CCC Hungary Shoes Kft. alkalmazott marketing területei és módszerei
: Gábor Vivien
: Gábor Vivien
Fogyasztóvédelmi oktató anyag fejlesztése a CCC Hungary Shoes Kft.-nél
: Gábri Andrea
: Gábri Andrea
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni
: Harsányi Fanni
Eladásmenedzsment a CCC Hungary Shoes Korlátolt felelősségű társaságnál
: Pribula Orsolya Klaudia
: Pribula Orsolya Klaudia
Vásárlási szokások vizsgálata a Shoe-manic példáján keresztül
: Vas György Andor
: Vas György Andor
Instant ramen értékelő webalkalmazás fejlesztése
: Bódi Bence Zoltán
: Bódi Bence Zoltán
A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése
: Kristóf Zoltán
: Kristóf Zoltán
Az Ofotért kereskedelmi hálózat marketing mixének értékelő elemzése
: Hegedűs Márta
: Hegedűs Márta
A Starkey Laboratórium Kft. Marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
Az Iramko Kft. jelenlegi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Mónika
: Tóth Mónika
Szállítói értékelő rendszer elemzése és fejlesztési lehetőségei az AQ Anton Kft.-nél
: Jakab Dóra
: Jakab Dóra
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
Dyson marketingkommunikációs tevékenységének az elemzése
: Kusev Angelov Márk
: Kusev Angelov Márk
Egy működő vállalkozás üzleti tervének értékelő bemutatása
: Sárkány Anna
: Sárkány Anna
Bogács és Cserépfalu falusi turizmusának értékelő elemzése a hagyományok tükrében
: Bollók Éva
: Bollók Éva
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka
: Gáspár Réka
Belső pr-tevékenység értékelő elemzése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. példáján keresztül
: Nagy Balázs Arnold
: Nagy Balázs Arnold
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
A Kulcs-Soft marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Sztanó Karolina
: Sztanó Karolina
A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vödrös Zsófia
: Vödrös Zsófia
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
A Biovanne szépségvitamin által használt online-megoldások értékelő elemzése és továbbfejlesztése
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
Egy multinacionális termelő vállalat beszállító értékelő rendszerének fejlesztése
: Szabó Emese
Megjelent: (2014)
: Szabó Emese
Megjelent: (2014)
A Hungária Energy Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmi helyzetének értékelő elemzése négy év beszámolója alapján
: Miklán Tímea
: Miklán Tímea
A Faurecia Clarion Electronics marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
Hasonló tételek
-
Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében
: Osztotics Eszter -
A Delta-Truck Kft marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn -
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka -
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina -
Az adott cég (Delta-Truck Kft) marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn