A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Ádám
További közreműködők: Reicher Dr. Regina Zsuzsánna
Sturcz Imre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
digitalizáció
e-marketing - elektronikus marketing
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44616

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44616
005 20230421095405.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Ádám 
245 1 2 |a A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására  |c Kovács Ádám  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Bevezetés: A bevezető észben röviden összefoglalom, hogy miről fog szólni a szakdolgozatom és bemutatom azt. Klasszikus marketing / Válallati marketing: Ebben a fejezetben először bemutatom a klasszikus marketinget részletesebben, tehát a történetét, a 4P-t, a 7P-t, beszélek a klasszikus marketing mixről és annak eszközeiről, stratégiáiról. Ezután kitérek a B2B marketingstratégiára, annak az eszközeire és összehasonlítom a B2C marketinggel. Röviden bemutatom a C2C és B2G stratégiákat is. Digitalizáció: ebben a fejezetben a digitalizáció fogalmát, történetét és bemutatását fogalmaztam meg és az információs társadalomról írtam. Digitalizált marketing / online marketing: a digitalizáció hatására megváltozott és modernizálódott marketinget mutatom be. Megemlítem a digitális marketing mixet, annak eszközeit, csatornáit, stratégiáit. Primer kutatás: a szakdolgozatom primer kutatását mutatom be, amit kvantitatív formában végeztem. Ez után következik a kutatás eredménye részletesebben kifejtve, majd az ehhez kapcsolódó következtetések. A hipotéziseim helytállóságának a vizsgálata is ebben a fejezetben történik. Összefoglalás: a végén összefoglalom a dolgozatot és konklúziót vonok le belőle. Összességében körül jártam a klasszikus marketing, az online marketing és digitalizáció területeit. 
695 |a 7P modell 
695 |a digitalizáció 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Reicher Dr. Regina Zsuzsánna  |e ths 
700 1 |a Sturcz Imre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44616/1/Kov%C3%A1cs_%C3%81d%C3%A1m_JDNAB0.docx.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44616/2/BA_O_Kov%C3%A1cs_%C3%81d%C3%A1m.docx.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44616/3/Kov%C3%A1cs.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44616/4/BA_B_kovacs_adam.pdf  |z Dokumentum-elérés