A jelöltélmény vizsgálata egy telekommunikációs vállalat dolgozóin keresztül
Saved in:
Main Author: | Szvitek Csilla |
---|---|
Other Authors: |
Kós Kozima
Szászvári Dr. Karina Ágnes |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | jelöltélmény kiválasztás kvalitatív módszerek Munkáltatói márka toborzás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44621 |
Similar Items
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs
: Telek Szabolcs
A munkáltatói márka és a jelöltélmény kapcsolata a Robert Bosch Elektronika Kft. példáján bemutatva
: Huber Daniella Vanda
: Huber Daniella Vanda
Egy telekommunikációs vállalat adózási kihívásai nemzetközi viszonylatban
: Blaskó Benjámin
: Blaskó Benjámin
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Published: (2023)
: Vojter Noémi
Published: (2023)
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
Telekommunikációs M&A trendek vizsgálata konkrét vállalatértékelés bemutatásával
: Berki Adrienn
: Berki Adrienn
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta
: Kelemen Henrietta
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik
: Bálint Patrik
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Banki és telekommunikációs adattárház modellezés
: Petró Ádám
: Petró Ádám
A társadalmi felelősségvállalás vizsgálata a magyarországi telekommunikációs vállalatok gyakorlatában
: Gál Judit Gyopár
: Gál Judit Gyopár
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Published: (2013)
: Liki Norbert József
Published: (2013)
A digitalizáció hatása a munkakörökre egyes szektorokban- Vodafone Magyarország Zrt. telekommunikációs vállalat gyakorlati bemutatásával
: Orosz Dorina
: Orosz Dorina
Ügyfélszintű megtérülés számítás a telekommunikációs iparágban
: Matiscsák László
: Matiscsák László
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
A jövőbeli piaci helyzet vizsgálata Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalatánál.
: Percze Kristóf
: Percze Kristóf
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása
: Nagy Norbert Marcel
: Nagy Norbert Marcel
Mobil telekommunikációs vállalatok hálózatmodernizációs stratégiáinak elemzése
: Liki Norbert József
: Liki Norbert József
A digitális marketing bemutatása és gyakorlati ábrázolása a telekommunikációs cégeken keresztül
: Árva Tamara
: Árva Tamara
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
Pénzügyi kockázatkezelés folyamatának elemzése egy hazai piacvezető telekommunikációs cég gyakorlatában
: Máthé András
: Máthé András
Egy Telekommunikációs cég folyamatainak támogatása, automatizálása és optimalizálása IT megoldások segítségével
: Varga Zsolt
: Varga Zsolt
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
Mi alapján választanak az emberek maguknak telekommunikációs szolgáltatót, avagy miért ekkora Magyar Telekom előnye a telekommunikációs piacon
: Katona Patrik
: Katona Patrik
Az intelligens munkafolyamatok és a vállalati teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata a telekommunikációs szektorban
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Munkaerőmegtartás és motiváció vizsgálata egy magyarországi vállalat példáján keresztül
: Pálmai Szófia Gitta
: Pálmai Szófia Gitta
A telekommunikációs szektor fejlődése, hatása a gazdaságra, logisztikára
: Horváth Patrik
: Horváth Patrik
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
A hazai telekommunikációs szektor három óriásának összehasonlító elemzése
: Vasicsek János
: Vasicsek János
Egy ágazat, amely ellenáll a koronavírusnak - a telekommunikációs szektorban fellépő változások Magyarországon
: Schindler Ferenc
: Schindler Ferenc
HR digitális megoldásai és annak hatásai a munkavégzésre egy vegyipari vállalat példáján keresztül
: Urbán Csilla
: Urbán Csilla
A szervezeti szocializáció hatékonyságának vizsgálata egy nemzetközi vállalat példáján keresztül
: Princz Klaudia
: Princz Klaudia
A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Marton Balázs
: Marton Balázs
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Vass Zsófia
: Vass Zsófia
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Lovas Tibor
: Lovas Tibor
Similar Items
-
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs -
A munkáltatói márka és a jelöltélmény kapcsolata a Robert Bosch Elektronika Kft. példáján bemutatva
: Huber Daniella Vanda -
Egy telekommunikációs vállalat adózási kihívásai nemzetközi viszonylatban
: Blaskó Benjámin -
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Published: (2023) -
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura