A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
Elmentve itt :
Szerző: | Fucskó Bence |
---|---|
További közreműködők: |
Németh Dr. Szilárd
Weigert Zsanett |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | branding innováció márkaépítés online marketing termékmegjelenítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44661 |
Hasonló tételek
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”
: Nagy Sándor Bence
: Nagy Sándor Bence
A kommunikációs hálózatok és az online megjelenés
: Saly Bettina
: Saly Bettina
A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben
: Dránovits Anna
: Dránovits Anna
Az online megjelenés eszközei és lehetőségei vállalkozások számára
: Balogh Nikolett
: Balogh Nikolett
A hivatalos megjelenés fontossága és annak gyakorlati megnyilvánulási formái
: Donnert Olimpia Emma
: Donnert Olimpia Emma
Szállodai online marketing megjelenés és tevékenységek Danubius Hotels Zrt.
: Fekete Kevin Attila
: Fekete Kevin Attila
Megjelenés a social mediában a Tungsram-Schréder Zrt. példáján keresztül
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
A mesterséges intelligencia alkalmazása a digitális marketingben
: Pedrovácz Dávid
: Pedrovácz Dávid
Adatvédelem és felhasználói bizalom a digitális marketingben
: Ádám Tamás
: Ádám Tamás
A megjelenés mint én-marketing elem hatása a karrierre továbbá szerepe az employer brandingben
: Ország Anikó
: Ország Anikó
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik
: Vadál Dominik
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Horváth Martin
: Horváth Martin
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
ROI optimalizálás és A/B tesztelés informatikai eszközökkel a digitális marketingben
: Csákvári Tibor
: Csákvári Tibor
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
A generatív mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Csóka Ádám József
: Csóka Ádám József
A gamifikáció jelenléte és szerepe a marketingben
: Török Emese
: Török Emese
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
Az internet szerepe a marketingben ingatlanirodákon keresztül
: Által Vivien
: Által Vivien
Nyereményjáték a marketingben
: Pásztor Mónika Bea
: Pásztor Mónika Bea
Greenwashing a marketingben
: Kéninger Anna
: Kéninger Anna
Repülőtéri retail marketingben használt digitális promóciók, megjelenések és azok hatásai az utasokra
: Ádám Dóra
: Ádám Dóra
A mesterséges intelligencia szerepe és hatása a marketingben
: Szőke Mátyás András
: Szőke Mátyás András
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
A keresőmarketing szerepe és megítélése az online marketingben
: Becz Éva
: Becz Éva
Gyártásvezetés és produceri munka a számítógépes animáció és a vizuális effektek világában
: Aszmann Szilvia Renáta
: Aszmann Szilvia Renáta
Hasonló tételek
-
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László -
A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”
: Nagy Sándor Bence -
A kommunikációs hálózatok és az online megjelenés
: Saly Bettina -
A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben
: Dránovits Anna -
Az online megjelenés eszközei és lehetőségei vállalkozások számára
: Balogh Nikolett