Innovatív marketinglehetőségek a KKV rendezvényszervező cégeknél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Komáromi Dávid
További közreműködők: Bicskei Viktória
Reicher Dr. Regina Zsuzsánna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
7P modell
e-marketing - elektronikus marketing
eseménymarketing
kis- és középvállalkozás - KKV
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44673
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat bemutatja a rendezvényszervezés folyamatait a stratégiai döntéshozóktól az operatív munkatársakig az elejétől a végéig részletesen, amit a kategóriákba sorolt rendezvénytípusok segítenek jobban megérteni leírásukkal. A rendezvények marketingtevékenysége részletesen bemutatásra kerül az online, illetve offline lehetőségeket tekintve, ahol a közösségi média nagyobb hangsúlyt kap az innovatív megoldások figyelembevétele miatt. A kutatás egy KKV rendezvényszervező cégen belül történt, ahol a releváns pozíciókban lévő munkavállalók mélyinterjúk keretein belül válaszoltak a rendezvények legfontosabb kérdéseire, valamint a marketinglehetőségek elemzése mellett bemutatásra kerültek az innovatív megoldások is, és az itt felszínre kerülő problémák alapján javaslat készült.