A belső vállalati kommunikáció sajátosságai egy magyar kisvállalat alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Klaudia
További közreműködők: Bánhegyi Dr. Mátyás Zoltán
Czenky Árpád
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
kommunikáció zavarai
kommunikációelmélet
kommunikációs csatornák
vállalati kommunikáció
vezetői kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44688

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44688
005 20230421095653.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Klaudia 
245 1 2 |a A belső vállalati kommunikáció sajátosságai  |b egy magyar kisvállalat alapján  |c Szabó Klaudia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kommunikáció, az információmegosztás elengedhetetlen része életünk bármely területének. A 21. század rohanó mindennapjai, valamint a technikai és digitális fejlődés megkövetelik, hogy a vállalati kommunikáció is megfelelő ütemben fejlődjön. Kutatásom során elsősorban a vállalaton belüli kommunikációra fókuszálok, mivel úgy gondolom, hogy egy hatékonyan működő vállalat alapja a megfelelő belső kommunikáció. Témaválasztásomat indokolja, hogy negyedik éve dolgozom egy magyarországi kisvállalatánál, ahol számos pozitív és negatív tapasztalatom volt az intern kommunikáció kapcsán, valamint számos fejlődésen ment keresztül ezen a téren az évek során. Szakdolgozatom célja felmérni a vizsgált magyarországi kis-, közép- és nagyvállalatokat abból a szempontból, hogy mennyire képesek hatékonyan lépést tartani a kommunikáció fejlődésével, illetve, hogy a szervezet tagjai mennyire elégedettek ezzel és milyen típusú kommunikációs gátakba ütköznek. Kutatási eredményeimet összegezve a belső vállalati kommunikáció kapcsán a várthoz képest igen pozitív visszacsatolás érkezett, mind az elégedettség szempontjából, mind pedig a pozitív tapasztalatok és a motiváció esetében is. Következtetésem kapcsán úgy gondolom, hogy a szervezeteknek érdemes bizonyos időközönként felmérni a munkavállalók véleményét a belső kommunikáció kapcsán, vizsgálni a gyakran előforduló hibákat és kutatni azok okait. 
695 |a belső kommunikáció fejlesztése 
695 |a kommunikáció zavarai 
695 |a kommunikációelmélet 
695 |a kommunikációs csatornák 
695 |a vállalati kommunikáció 
695 |a vezetői kommunikáció 
700 1 |a Bánhegyi Dr. Mátyás Zoltán  |e ths 
700 1 |a Czenky Árpád  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44688/1/Szab%C3%B3_Klaudia_AYXA9Z.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44688/2/BA_O_Szab%C3%B3_Klaudia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44688/3/Szab%C3%B3_Klaudia_GM_nappali_szakdolgozat-biralat_2022%20december_avdhA8-3e481f5f-ba6b-4e61-9d18-b1256e76cb0b.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44688/4/BA_B_Szab%C3%B3_Klaudia.pdf  |z Dokumentum-elérés