A fogyasztói magatartás és a digitális marketing jelentősége napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sáfár Lolita
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Sós Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
e-marketing - elektronikus marketing
fogyasztói magatartás
marketing trendek
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44692
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a mai társadalomra jellemző fogyasztói magatartással, aktuális marketing trendekkel, digitális marketing eszközökkel és a digitális marketinget érintő lehetőségekkel, valamint kihívásokkal foglalkozik. A kutatás célja felmérni a jelenlegi társadalomra jellemző magatartást és a generációkkénti különbségeket a digitális marketinget illetően, továbbá a digitális marketing eszközök és csatornák mélyebb megértése annak érdekében, hogy javaslatokat tudjak megfogalmazni vállalkozások számára, amivel fejleszteni tudják marketingjüket. Primerkutatásom egy kevert kutatási módszerrel készült el, amivel megvizsgáltam a digitális marketing kérdését, fogyasztói és üzleti oldalról is. Alkalmaztam egy online kérdőíves megkérdezést, és készítettem két mélyinterjút szakértőkkel. A digitális marketingnek van jelentősége. A célközönség elérése érdekében célszerű a digitális marketing által nyújtott eszközök használata.