Edzői kompetenciák kamatoztatása vezetőként az üzleti életben
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | csapatépítés csoportkommunikáció sport stressz vezetői döntés(ek) vezetői kompetencia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44730 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg44730 | ||
005 | 20230421095833.0 | ||
008 | 230421suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Soós Anna | |
245 | 1 | 0 | |a Edzői kompetenciák kamatoztatása vezetőként az üzleti életben |c Soós Anna |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a Gazdasági tanulmányaim mellett edzői engedéllyel is rendelkezem. Tanulmányaim során több tantárgyamban megjelent párhuzam és hogy ugyan azokról tanultunk, csak éppen az üzleti életben vagy a sport világában. Ilyen volt például a vezetési stílus, kommunikáció, csapatépítés és a stressz kezelése és megjelenése. Ekkor merültek fel bennem azok a kérdések, amiket kutatásomban is fel fogok tenni és elemezni. „Az edző sajátít-e el olyan kompetenciákat, amiket később kamatoztatni tud vezetőként az üzleti életben Esetleg, előnyben van-e, ahhoz képest, mint aki nem tevékenykedik edzőként Tanulhatunk edzőként olyat, amit az üzleti életben vezetőként hasznosíthatunk A jó edző egyenlő a jó vezetővel ” A szakirodalmi elemzésemet első sorban különböző fogalmak kifejtésével kezdtem. Itt meghatároztam a különböző kérdésekre a választ és a szakirodalmi elemzésemet felvezettem. Ennek célja az volt, hogy az alap fogalmakat, amire szükség van a kutatás megértéséhez leírjam. Majd a második része a kutatásomnak abból áll, hogy különböző kompetenciák alapján mutatom be a két foglalkozást, szakirodalmak és saját tapasztalat alapján is. Szakdolgozatom utolsó részében félig strukturált interjúkat készítettem olyan üzleti vezetőkkel, akik edzőként is dolgoznak, amiknek eredménye, a következő: Kompetenciákat tudják kamatoztatni és fejleszteni a vezetők, de ha nincs meg bennük igazán, amire szükség van, hogy jó üzleti vezetők legyenek, akkor edzőként nem fogják tudni ezeket megtanulni. | |
695 | |a csapatépítés | ||
695 | |a csoportkommunikáció | ||
695 | |a sport | ||
695 | |a stressz | ||
695 | |a vezetői döntés(ek) | ||
695 | |a vezetői kompetencia | ||
700 | 1 | |a Steidl Levente |e ths | |
700 | 1 | |a Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44730/1/SO%C3%93S_ANNA_CMLMKU.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44730/2/BA_O_SO%C3%93S_ANNA.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44730/3/BA_B_SO%C3%93S_ANNA.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44730/4/soos_anna_CMLMKU.pdf |z Dokumentum-elérés |