Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
Saved in:
Main Author: | Molnár Vivien |
---|---|
Other Authors: |
Kolnhofer-Derecskei Dr. Anita
Majláth Melinda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | közösségi média marketingkommunikáció online marketing Y generáció Z gereráció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44732 |
Similar Items
Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita
: Losonczi Rita
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta
: Antonyi Brigitta
A gasztronómia területét érintő influencer marketing hatása az Y és a Z generációra
: Kovács Martin Ferenc
: Kovács Martin Ferenc
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra
: Freyer Virág
: Freyer Virág
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
A pandémia hatásai a gazdaságra és az irodai munka világára
: Nyírő Dávid
: Nyírő Dávid
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
A távmunka hatása a Baby boomer, az X, Y és a Z generációra
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
„A jövő munkaerejének motivációs vizsgálata”- A szülők munka attitűdjének hatása a Z generációra
: Tomori Kitti
: Tomori Kitti
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
A kapunyitási pánik generációs távlatból, avagy hogyan hat az Y és Z generációra a negyedéleti krízis?
: Molnár Réka
: Molnár Réka
Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra
: Baksai Bianka
: Baksai Bianka
A pandémia hatása a rendezvények világára
: Hajdó Patrik Márk
: Hajdó Patrik Márk
A digitalizáció hatása a számvitel világára
: Réde Gréta Evelin
: Réde Gréta Evelin
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
Y, Z generáció munka iránti motivációja
: Csányi Bence
: Csányi Bence
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
A koronavírus járvány hatása az üzleti rendezvények világára
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Lakáspiac alakulása napjainkban, kormány lakás politikájának hatása az Y generációra
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
Az Y és a Z generáció a munka világában
: Fodor Szilvia
: Fodor Szilvia
A COVID-19 hatása a diplomácia világára
: Csutak András
: Csutak András
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
Generációk a munka világában, X Y Z generációk
: Bogdán Lajos
: Bogdán Lajos
A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására
: Siménfalvy Anna Boglárka
: Siménfalvy Anna Boglárka
A limitált cipők piaca és annak hatása a Z generációra
: Wu Zita
: Wu Zita
A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére
: Selyem Daniella Klaudia
: Selyem Daniella Klaudia
A Hofstede-modell magyarországi eredményeinek érvényességi vizsgálata, elsősorban Budapesten élő X, Y, és Z generációra vetítve
: Perák Krisztina
: Perák Krisztina
Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
A közösségek hatása az idős generációra
: Horváth Boglárka Lilla
: Horváth Boglárka Lilla
Az önkéntes munka és az Y, Z generáció viszonya. Zala megyei felmérések tapasztalatai
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2014)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2014)
Influencer marketing eszközének előnyei és korlátai, különös tekintettel a Z és Y generáció körében
: Hoffer Zoltán
: Hoffer Zoltán
The Influence of Employer Branding on Generation Y and Z and Its Importance in Hungary
: Óvári Viktor Olivér
: Óvári Viktor Olivér
Similar Items
-
Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien -
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita -
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta -
A gasztronómia területét érintő influencer marketing hatása az Y és a Z generációra
: Kovács Martin Ferenc -
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin