Településmarketing Dunaújváros történelmi vonatkozásának beemelése a marketingkommunikációs stratégiába

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pálinkás Eszter Ágnes
További közreműködők: Halmai Nóra Mária
Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:2K marketing mix
Dunaújváros
Simon Anholt
településmarketing
városmárkázás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44775

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44775
005 20230421100241.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pálinkás Eszter Ágnes 
245 1 0 |a Településmarketing  |b Dunaújváros történelmi vonatkozásának beemelése a marketingkommunikációs stratégiába  |c Pálinkás Eszter Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom központi témája Dunaújváros lakosságának véleményének felmérése Simon Anholt városmárkázási hatszög vonatkozó négy dimenziójában. A dolgozat célja megismerni a településhez fűződő gondolataikat a lakosoknak, a különféle programokon való részvételi hajlandóságot és egyben a helytörténeti hagyományok fontosságát, azok ismeretét és az erre irányuló igényeiket. Kutatásom alkalmával kétfajta kutatási módszert alkalmaztam, egy kvantitatív kutatást és egy kvalitatív kutatást végeztem. Kvantitatív kutatásom alapsokaságának a dunaújvárosi, 15 év feletti lakosságot vettem, így az ő körükben végeztem el. Kvalitatív kutatásomat pedig szakértői interjú keretében valósítottam meg. Kutatásaim alapján kirajzolódott, hogy a kitöltők többsége pesszimistán tekint a városra, azonban rengeteg büszkeséggel rendelkeznek. Emellett pedig látható, hogy a kitöltők többségének igénye volna a helytörténeti hagyományok felelevenítésére, ehhez kapcsolódó programokon való részvételre. Mindezek tekintetében olyan javaslatokat fogalmazok meg a városvezetés és a helyi civil szervezetek számára, amelyek a marketingkommunikációs stratégiába beemelhetőek, tehát a kommunikációs csatornák megfelelő kihasználása, helytörténeti tematikájú programok szervezett megvalósítása és élménycsomagok létrehozása. 
695 |a 2K marketing mix 
695 |a Dunaújváros 
695 |a Simon Anholt 
695 |a településmarketing 
695 |a városmárkázás 
700 1 |a Halmai Nóra Mária  |e ths 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44775/1/P%C3%A1link%C3%A1s_Eszter%C3%81gnes_W74PZ0.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44775/2/BA_O_P%C3%A1link%C3%A1s_Eszter%C3%81gnes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44775/3/BA_B_Halmai_N%C3%B3raM%C3%A1ria.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44775/4/P%C3%A1link%C3%A1s%20Eszter%20%C3%81gnes.pdf  |z Dokumentum-elérés