A türelmetlenség kezelése logisztikai rendszerekben.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Király Enikő Réka
További közreműködők: Papp Tamás
Udvaros József
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábraelemzés
digitalizálás - digitalizáció
elektronikus vásárlás - online vásárlás
koronavírus-járvány (COVID-19)
logisztika
rendelésfeldolgozás
SAP
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44871

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44871
005 20230421100623.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Király Enikő Réka 
245 1 2 |a A türelmetlenség kezelése logisztikai rendszerekben.  |c Király Enikő Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Témaválasztásom aktualitását az adta, hogy tanulmányaim során rengeteg információt gyűjtöttem össze a logisztikai központokról, azok kialakulásáról, tevékenységi körükről és az elmúlt évek gazdasági megtorpanásainak rájuk mért következményeiről, legyen szó a 2008-as pénzügyi válságról, vagy a Covid 19 világjárvány negatív hatásairól, melyek mindegyike jelentősen megváltoztatta mind a piac szerkezetét, mind pedig a logisztikai szolgáltatást nyújtók körét és számát. A másik ok, hogy iskolai tanulmányaim végeztével tovább szeretném kamatoztatni tudásomat és gyakorlatot szerezni a logisztika, különös tekintettel az adminisztráció területén az egyik jelentős piaci lefedettségű logisztikai szolgáltató központnál. Emellett én is rendszeresen rendelek online, szerettem volna jobban beleásni magam egy rendelési folyamatba, annak összes lépésébe és elemzésébe. Szakdolgozatom fő célja, hogy bemutasson egy rendelés feldolgozási folyamatot egy adott logisztikai központban és megvizsgálja azt, hogy milyen megoldásokat lehet kidolgozni arra, hogy a türelmetlenséget megfelelő módon kezeljék a logisztikai rendszerekben. A dolgozatban a türelmetlenség kezelésével foglalkoztam, mely napjainkban folyamatosan problémákat okoz az ellátási lánc minden területén. A vizsgálatot egy logisztikai szolgáltató cég rendelésfeldolgozási folyamatán keresztül végeztem el, mely raktározási és értékesítési tevékenységet folytat megalakulása óta. 
695 |a ábraelemzés 
695 |a digitalizálás - digitalizáció 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a logisztika 
695 |a rendelésfeldolgozás 
695 |a SAP 
700 1 |a Papp Tamás  |e ths 
700 1 |a Udvaros József  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44871/1/Kir%C3%A1lyEnik%C5%91R%C3%A9ka_QPFZLB.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44871/2/%C3%96sszefoglal%C3%B3_QPFZLB.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44871/3/BA_B_Kir%C3%A1ly_Enik%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44871/4/Kir%C3%A1ly%20Enik%C5%91%20R%C3%A9ka_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés