Megjelenő fizetőeszközök térnyerése és azok hatása a pénzintézetekre a bankinformatikában
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Barnabás |
---|---|
További közreműködők: |
Lukács Fruzsina
Udvaros József |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | bitcoin blokklánc digitális fizetőeszközök kétszintű bankrendszer kriptovaluta magyar bankrendszer |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44872 |
Hasonló tételek
A digitális fizetőeszközök világa
: Tóth Ferenc
: Tóth Ferenc
Készpénzmentes fizetőeszközök a nagyrendezvényeken
: Szlávy Zsófia
: Szlávy Zsófia
A bankkártyák, mint modern fizetőeszközök
: Bertók Csilla
: Bertók Csilla
A virtuális fizetés, fizetőeszközök jelene és jövője
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
A banki szolgáltatások fejlődése - Technológiai fejlődés hatása a magyarországi pénzintézetekre
: Aly Nicholas
: Aly Nicholas
A fintech vállalatok hatásai a hagyományos pénzintézetekre, pénzintézetek digitalizálódása és a digitális átállás változásvezetése
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra
: Galó Kristóf
: Galó Kristóf
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna
: Vass Rózsa Johanna
Környezetvédelem mint a vállalatoknál megjelenő versenyelőny
: Metykó Alexandra
: Metykó Alexandra
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
A digitalizáció nyomán megjelenő új üzleti modellek hatása az autóiparra
: Sötét Mátyás János
: Sötét Mátyás János
Fintech térnyerése és hatása a bankszektorra
: Fehér Sára
: Fehér Sára
Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban
: Kecskeméti Klaudia
: Kecskeméti Klaudia
A kereskedelmi médiában megjelenő erőszak társadalmi vetülete
: Marton Evelin Petra
: Marton Evelin Petra
A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek
: Bakos Kinga
: Bakos Kinga
A GAZDASÁGI VÁLSÁGOK TERMÉSZETÉBEN MEGJELENŐ VÁLTOZÁSOK ELMÉLETI ÖSSZEFÜGGÉSEI
: Cora Anna Krisztina
: Cora Anna Krisztina
A fizetési rendszer digitalizációjának legnépszerűbb eszközei és azok hatása a kereskedelemre
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
Az online kereskedelem térnyerése és hatása a marketingtendenciákra a 21. században
: Könyves-Tóth Árpád
: Könyves-Tóth Árpád
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
Budapesten megjelenő ázsiai konyhák hatása a magyar vendéglátóiparra, illetve a Z generáció étkezési szokásaira
: Kerti Dániel
: Kerti Dániel
Az e-kereskedelem térnyerése
: Schwetz Viktor
: Schwetz Viktor
A kombinált fuvarozás térnyerése napjainkban
: Dallos Tünde
: Dallos Tünde
Vegetáriánus ételek térnyerése a gasztronómiában
: Kiss Laura Emma
: Kiss Laura Emma
Az egészségtudatos cukrászdák térnyerése Magyarországon
: Aradi Renáta
: Aradi Renáta
A második pénzforgalmi irányelv során megjelenő harmadik fél szolgáltatók hatásai a társadalomra
: Széles Dominik Zsolt
: Széles Dominik Zsolt
A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
Marketing lehetőségek a Z generáció irányába az újonnan megjelenő közösségi média felületeken
: Csapó Dorka Kata
: Csapó Dorka Kata
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
A Hungaroring sportturisztikai szolgáltatásainak hazai térnyerése
: Szaluter Dániel László
: Szaluter Dániel László
A fiatalok borfogyasztási szokásai és azok hatása az utazási hajlandóságra
: Tóth Petra
: Tóth Petra
A Teqball nemzetközi térnyerése és üzleti háttere
: Szántó Gergő Dániel
: Szántó Gergő Dániel
Kockázati tényezők és azok hatása a turizmusra
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
A kényelmi termékek térnyerése a kulináris piacon
: Gordos Dorina Mária
: Gordos Dorina Mária
A gyűlöletpolitika térnyerése a magyar politikai kommunikációban
: Niedermüller Tamás Bálint
: Niedermüller Tamás Bálint
Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
: Forró Viktória
: Forró Viktória
Hasonló tételek
-
A digitális fizetőeszközök világa
: Tóth Ferenc -
Készpénzmentes fizetőeszközök a nagyrendezvényeken
: Szlávy Zsófia -
A bankkártyák, mint modern fizetőeszközök
: Bertók Csilla -
A virtuális fizetés, fizetőeszközök jelene és jövője
: Kovács Gergely -
A banki szolgáltatások fejlődése - Technológiai fejlődés hatása a magyarországi pénzintézetekre
: Aly Nicholas