Twitter A social media marketing befolyásoló szerepe a vállatokra a pandémia idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fejér Gergely Barnabás
További közreműködők: Csaba Sudár
Hua Nam Son
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatkezelés
adattisztítás
big data
közösségi média
statisztikai adatelemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44880
Leíró adatok
Kivonat:Napjainkban a számítógépeknek, illetve okos készülékeknek egyre több adatot kell feldolgozniuk, amelyek egyre nagyobb mennyiségűek és komplexebbek. Ahhoz, hogy ezeket az adatokat kezelni tudjuk a mai modernkori rendszerekben, bonyolult feladatokat kell végrehajtanunk. A Big Data szerepe, hogy egy olyan modernkori technológiai környezetet nyújtson az informatikai rendszerekben, amivel ezeket a dinamikusan változó adattömegeket és adatrendszereket kezelni tudjuk. Az adatok könnyebb feldolgozhatósága és elemezhetősége mellett újabb, ismeretlen összefüggéseket találhatunk a Big Data technológia környezetével. Az informatikai technológiák napról-napra egyre fejlettebbek lesznek, egyre több feladatot tudnak megoldani rövidebb idő alatt, és alacsonyabb költségekkel. A Big Data világa még nem érte el a potenciálját, hiszen a technológiai eszközök egyre szélesebb körben érhetőek el. Maga a téma helytálló mindenki számára, hiszen a digitális világunkban az adat és az információáramlás egyre fontosabb.A koronavírus járvány alkotta körülmények nehezebbé tették az ember mindennapjait. Az üzleti életben a cégek számára a COVID-19 pandémia kitörése, a karantén és a gazdasági visszaesés változást hozott szolgáltatásaik és termékeik eladásában. A marketing területén folytatott viselkedésüket meg kellett változtatniuk egy olyan modellre, amely alkalmazható volt a járvány által kialakult körülmények között. Ilyen marketing terület a közösségi média, ahol egy adott cég kapcsolatot tud kialakítani fogyasztói között, és a felületeken történő aktivitással nagyobb célközönséget tud szerezni magának. A járvány mellett egy elengedhetetlen aspektus a napjainkban zajló élet, amely a járvány utáni visszaállás szerint történik. A pandémia utáni visszaállás világszerte olyan körülményeket alakított ki a mindennapi és üzleti életben, ami újból megerősíthette az évek során elmaradt vállalatok és fogyasztók közötti kapcsolatokat.