Twitter A social media marketing befolyásoló szerepe a vállatokra a pandémia idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fejér Gergely Barnabás
További közreműködők: Csaba Sudár
Hua Nam Son
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatkezelés
adattisztítás
big data
közösségi média
statisztikai adatelemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44880

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44880
005 20230421100644.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fejér Gergely Barnabás 
245 1 0 |a Twitter  |b A social media marketing befolyásoló szerepe a vállatokra a pandémia idején  |c Fejér Gergely Barnabás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Napjainkban a számítógépeknek, illetve okos készülékeknek egyre több adatot kell feldolgozniuk, amelyek egyre nagyobb mennyiségűek és komplexebbek. Ahhoz, hogy ezeket az adatokat kezelni tudjuk a mai modernkori rendszerekben, bonyolult feladatokat kell végrehajtanunk. A Big Data szerepe, hogy egy olyan modernkori technológiai környezetet nyújtson az informatikai rendszerekben, amivel ezeket a dinamikusan változó adattömegeket és adatrendszereket kezelni tudjuk. Az adatok könnyebb feldolgozhatósága és elemezhetősége mellett újabb, ismeretlen összefüggéseket találhatunk a Big Data technológia környezetével. Az informatikai technológiák napról-napra egyre fejlettebbek lesznek, egyre több feladatot tudnak megoldani rövidebb idő alatt, és alacsonyabb költségekkel. A Big Data világa még nem érte el a potenciálját, hiszen a technológiai eszközök egyre szélesebb körben érhetőek el. Maga a téma helytálló mindenki számára, hiszen a digitális világunkban az adat és az információáramlás egyre fontosabb.A koronavírus járvány alkotta körülmények nehezebbé tették az ember mindennapjait. Az üzleti életben a cégek számára a COVID-19 pandémia kitörése, a karantén és a gazdasági visszaesés változást hozott szolgáltatásaik és termékeik eladásában. A marketing területén folytatott viselkedésüket meg kellett változtatniuk egy olyan modellre, amely alkalmazható volt a járvány által kialakult körülmények között. Ilyen marketing terület a közösségi média, ahol egy adott cég kapcsolatot tud kialakítani fogyasztói között, és a felületeken történő aktivitással nagyobb célközönséget tud szerezni magának. A járvány mellett egy elengedhetetlen aspektus a napjainkban zajló élet, amely a járvány utáni visszaállás szerint történik. A pandémia utáni visszaállás világszerte olyan körülményeket alakított ki a mindennapi és üzleti életben, ami újból megerősíthette az évek során elmaradt vállalatok és fogyasztók közötti kapcsolatokat. 
695 |a adatkezelés 
695 |a adattisztítás 
695 |a big data 
695 |a közösségi média 
695 |a statisztikai adatelemzés 
700 1 |a Csaba Sudár  |e ths 
700 1 |a Hua Nam Son  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44880/1/fej%C3%A9r_gergely_HJA4XD.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44880/2/BA_O_fej%C3%A9r_gergely.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44880/3/szakdolgozat-biralat-es-javaslat_fejer_gergely.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44880/4/Fej%C3%A9r%20Gergely-B%C3%ADr%C3%A1lat-S-pdf.pdf  |z Dokumentum-elérés