A quick commerce megjelenésének hatásai a hazai fogyasztói szokásokra
Saved in:
Main Author: | Nagy András Zalán |
---|---|
Other Authors: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Barta Emil |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem fogyasztói szokások internetes kereskedelem quick commerce vásárlói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44907 |
Similar Items
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
A koronavírus-járvány hatása a hazai fogyasztói szokásokra
: Bartha-Fodor Melinda
: Bartha-Fodor Melinda
A gasztroblogokon történő online termékmegjelenítés hatásai a fogyasztói szokásokra
: Fekete Anna Róza
: Fekete Anna Róza
Vállalati társadalmi felelősségvállalás megjelenése és annak hatásai a fogyasztói szokásokra a hazai KKV szektorban
: Egerszegi Nóra
: Egerszegi Nóra
A virtuális valuta megjelenésének hatásai a gazdaságra
: Juhász László Temulen
: Juhász László Temulen
A külföldi ünnepi szokások, események hatása a hazai fogyasztói szokásokra
: Malatinszky Mercédesz
: Malatinszky Mercédesz
Koronavírus hatásai a fogyasztói szokásokra és a kis- és középvállalkozásokra Magyarországon
: Varga Bernadett Mária
: Varga Bernadett Mária
A szálláshelyek online megjelenésének elemzése, hatásai és lehetséges távlatai
: Laczkó Zsombor
: Laczkó Zsombor
A globalizáció hatásai a művelődési szokásokra, jövőképek, trendek
: Szűcs Dorka Kiara
: Szűcs Dorka Kiara
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra
: Varga Anna Kinga
: Varga Anna Kinga
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Commerce and marketing
: Narh Dunamis Manyee O'se Mamle
: Narh Dunamis Manyee O'se Mamle
A konzumizmus szerepe társadalmunkban és annak megjelenésének elemzése a fogyasztói szokásokban
: Rózsa Zoltán
: Rózsa Zoltán
Online értékesítés szerepe a hazai piacokon, fogyasztói szokásokra gyakorolt hatások élelmiszereket értékesítő vállalkozások esetén
: Spanics Máté Zsolt
: Spanics Máté Zsolt
AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN
: Czinger Erik
: Czinger Erik
Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán
: Czinger Erik
: Czinger Erik
Az internet és az új technikai vívmányok megjelenésének hatásai a mindennapi életre
: Szabó László Ákos
: Szabó László Ákos
Sustainable development in commerce
: Mercz Ádám István
: Mercz Ádám István
A COVID-19 járvány hatása a hazai utazási szokásokra
: Kiss Melinda
: Kiss Melinda
The role of digitalization in commerce an analysis of Acershop.hu and the comparison of the 2019 and 2021 Black Friday campaign.
: R. Szabó András
: R. Szabó András
A közösségi háló algoritmusainak és influenszereinek hatása a fogyasztói szokásokra
: Novák Bálint
: Novák Bálint
Kézműves sörök innovációinak hatása a fogyasztói szokásokra és piaci trendekre
: Jávor Attila
: Jávor Attila
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté
: Holló Máté
Mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
A hazai kis- és középvállalkozások nemzetközi piacon való megjelenésének nehézségei és lehetőségei
: Erdő Réka
: Erdő Réka
A hazai és nemzetközi gasztro-influencerek hatása a gasztronómiai fogyasztási szokásokra a fiatal felnőttek körében
: Garancsy András
: Garancsy András
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Commerce between the EU and China
: Tóth Viktor László
: Tóth Viktor László
E-commerce Online behaviour of individuals and corporations on the current market
: Szolnoki Attila
: Szolnoki Attila
Az előhívási hatás megjelenésének lehetősége Gazdasági matematika előadáson
: Erdélyi Éva, et al.
Published: (2023)
: Erdélyi Éva, et al.
Published: (2023)
A tabletek megjelenésének hatása a marketingkommunikáció eszközkészletére
: Erdősi Bálint
: Erdősi Bálint
A mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az állami szerepvállalás megjelenésének hatása a hulladékgazdálkodásban
: Serák Péter Martin
: Serák Péter Martin
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella
: Németh Boglárka Marcella
E-commerce Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market /
: Csató Fanni
: Csató Fanni
A koronavírus-járvány hatása az e-kereskedelemre és a fogyasztói szokásokra Magyarországon
: Lux Éva
: Lux Éva
Egy kiskereskedelmi egység közösségi média megjelenésének megtervezése
: Csiernik Lehel
: Csiernik Lehel
Implementation and Logistics of E Commerce in Mongolia
: Enkhbold Dulguunmandakh
: Enkhbold Dulguunmandakh
Robotization, the role of artificial intelligence in commerce
: Zubán Attila
: Zubán Attila
Similar Items
-
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea -
A koronavírus-járvány hatása a hazai fogyasztói szokásokra
: Bartha-Fodor Melinda -
A gasztroblogokon történő online termékmegjelenítés hatásai a fogyasztói szokásokra
: Fekete Anna Róza -
Vállalati társadalmi felelősségvállalás megjelenése és annak hatásai a fogyasztói szokásokra a hazai KKV szektorban
: Egerszegi Nóra -
A virtuális valuta megjelenésének hatásai a gazdaságra
: Juhász László Temulen