Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Shanel Roland Krisztofer
További közreműködők: Forman Norbert
Pintér László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:automatikus műveletek
CRM
energia
fejlesztés(ek)
információ
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44961

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44961
005 20230421100946.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Shanel Roland Krisztofer 
245 1 0 |a Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése  |c Shanel Roland Krisztofer  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban az ideális CRM rendszert vizsgáltam. Az ideális CRM rendszert a különböző szakirodalmak széleskörű vizsgálatával alapoztam meg. Bevezetésképpen megfogalmaztam, hogy az informatikai eszközök fejlődése és az információ felhasználása miatt miért fontos egy új informatikai rendszer bevezetése. Ez a rendszer a CRM rendszer. Csoportosítottam a CRM rendszert 4 nagyobb csoportba. Ezek az operatív, analitikus, kollaboratív és Social rendszerek. A rendszerek csoportosítása után összeszedtem a CRM rendszernek a legfontosabb funkcióit, amik a következők. Ügyféladatbázis és nyilvántartás, kommunikáció integráció, lead management, opportunity management, SFA. Mivel a CRM rendszer a vállalaton belül szinte az összes terület munkáját tudja segíteni, ezért fontosnak tartottam részletesen kifejteni néhány terület szempontjából a CRM előnyeit. Ezek a területek az értékesítés, ügyfélszolgálat, marketing, pénzügy és informatika. A CRM elméleti vizsgálata után áttértem az ideális rendszer vizsgálatára. Ebben a fejezetben megvizsgáltam a már bevált CRM rendszerek felépítését az egészségügyi és a bank szektorban. A következő nagyobb fejezetben kezdtem el vizsgálni a vállalat CRM rendszerét. Ehhez először is felmértem a jelenlegi informatika architektúrát, hogy nagyobb képet kapjak arról, hogy jelenleg mi mondható CRM rendszernek a vállalatnál és ez milyen alapokra épül. A vizsgálat során rájöttem arra, hogy nem is áll távol a vállalat egy jól működő CRM rendszertől, mert az alapok nagyjából megvannak hozzá már csak egy egységes webes felületen kellene összekapcsolni ezeket. Ezt a felvetést a mélyinterjúk során kapott válaszok is alátámasztották, mivel egységesen mindenki azt tartotta a legfontosabbnak, hogy a vállalat lefejlesszen egy webes portált, ami segít a tagoknak a könnyebb tájékozódásban és segíti a munkavállalók munkájának optimalizálását, automatizálását. A mélyinterjún kapott válaszok alapján felállítottam az optimális rendszert a vállalatunk szempontjából, aminek az alapja a webes partnerportál lett és erre épülnek a partner nyilvántartási rendszerek és a dokumentumkezelő rendszerek. Lezárásképpen a CRM rendszer bevezetésének lépéseit írtam le, hogy szerintem hogyan lenne érdemes bevezetni. Illetve a bevezetéssel járó rendszerbetanítás fontosságáról is írtam 
695 |a automatikus műveletek 
695 |a CRM 
695 |a energia 
695 |a fejlesztés(ek) 
695 |a információ 
700 1 |a Forman Norbert  |e ths 
700 1 |a Pintér László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44961/1/Shanel%20Roland_Szakdolgozat_Energiat%C5%91zsdei%20CRM%20rendszer%20tov%C3%A1bbfejleszt%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44961/2/szakdolgozati%20osszefoglalas_Shanel%20Roland.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44961/3/szakdolgozat-biralat.docx.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44961/4/szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2021-szeptembertol_k%C3%BCls%C5%91%20konzulens%20r%C3%A9sz%C3%A9re_PL.pdf  |z Dokumentum-elérés