Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bege Levente
További közreműködők: Aracsi Gabriella
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói magatartás
lojalitás
márkahűség
telekommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44981

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44981
005 20230421101039.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bege Levente 
245 1 3 |a Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban  |c Bege Levente  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat témája az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban. A szakirodalmi részben bemutatásra kerültek az ügyfél lojalitás növeléshez kapcsolódó elemek, illetve a távközlési szektor mint vizsgált iparág. A primer kutatás célja a nemzetközi telekommunikációs hűségprogram trendek elemeinek vizsgálata a magyar lakosság körében volt. A kvantitatív kutatás önkényes és hólabda módszer segítségével, online kérdőíves megkérdezéssel történt. A kutatási válaszok alapján a szolgáltatók applikációjához kötött nemzetközi nyereményjáték trendek itthon is sikeresen működne, főként a fiatalok körében. 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a lojalitás 
695 |a márkahűség 
695 |a telekommunikáció 
700 1 |a Aracsi Gabriella  |e ths 
700 1 |a Balázsné Dr Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44981/1/Bege_Levente_G7DMJQ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44981/2/BA_O_Bege_Levente.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44981/3/szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens_bege_levente_al%C3%A1%C3%ADrt.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44981/4/BegeLevente.pdf  |z Dokumentum-elérés