Médiatartalom fogyasztási szokások, Netflix és egyéb streaming szolgáltatások térhódítása
Elmentve itt :
Szerző: | Tokai Kristóf |
---|---|
További közreműködők: |
Budavári-Nagy Zsolt Attila
Kása Dr. habil. Richárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Audiovizuális médiaipar fogyasztói magatartás globalizáció kábeltelevízió koronavírus-járvány (COVID-19) Magyar kultúra és fogyasztók netflix streaming szolgáltatások Vásárlási hajlandóság verseny |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44988 |
Hasonló tételek
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
A streaming szolgáltatások hatása a hagyományos tévénézésre és a Netflix vezető szerepe a SVOD piacon
: Sallói Dorina
: Sallói Dorina
A Netflix és HBO GO, mint streaming szolgáltatók hatása a filmnézési szokásokra
: Balaskóová Cyntia
: Balaskóová Cyntia
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili
: Barkóczi Lili
A Netflix vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az online streaming piac fejlődésének tükrében
: Gyarmati Erika
: Gyarmati Erika
A kávé fogyasztási szokások átalakulása, a kapszulás / párnás (single-serve) kategória térhódítása Magyarországon
: Dömötör Zita
: Dömötör Zita
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
Fogyasztói élmény fejlesztése digitális streaming szolgáltatások esetén
: Turai Barbara Szilvia
: Turai Barbara Szilvia
A Netflix Magyarországon
: Villányi Gábor
: Villányi Gábor
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta
: Göblyös-Lukács Henrietta
A televíziózás relevanciájának vizsgálata a streaming szolgáltatások világában
: Kiss-Gremsperger Dániel
: Kiss-Gremsperger Dániel
A digitális zene elterjedése és a streaming szolgáltatások térnyerése
: Ruttner Tamara
: Ruttner Tamara
A Netflix Magyarországon. A televíziónézési szokások vizsgálata a streamingszolgáltató népszerűségének tükrében.
: Gaál Vivien
: Gaál Vivien
Margarin fogyasztási szokások vizsgálata
: Szecskó Bernadett Rita
: Szecskó Bernadett Rita
Üdítőital fogyasztási szokások vizsgálata
: Szecskó Bernadett Rita
: Szecskó Bernadett Rita
Marcipán fogyasztási szokások Magyarországon
: Rajcsányi Viktória Judit
: Rajcsányi Viktória Judit
Online tartalom fogyasztási szokások
: Sulyok Bálint Tamás
: Sulyok Bálint Tamás
A mozi mint szolgáltatás. Moziélmény vagy streaming szolgáltatások otthonról.
: Hegedűs Dóra
: Hegedűs Dóra
Samponhasználati- és fogyasztási szokások elemzése
: Loboda Mária Magdolna
: Loboda Mária Magdolna
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona
: Fodor Henriett Ilona
Fagylalt és jégkrém fogyasztási szokások
: Csuta Rita
: Csuta Rita
A szolgáltatások térhódítása - Snooker Football piac bevezetési stratégiája
: Kishalmi Balázs
: Kishalmi Balázs
A Netflix sikerhez vezető lépései
: Borics Kinga
: Borics Kinga
A Netflix üzleti környezetének elemzése
: Bujdosó Ádám
: Bujdosó Ádám
Kávévásárlási-, fogyasztási szokások és az innováció
: Bognár Lilla
: Bognár Lilla
Túró rudi fogyasztási - és vásárlási szokások
: Szűcs Laura Eszter
: Szűcs Laura Eszter
A Magyarországi mozik piaci pozíciójának elemzése a streaming szolgáltatások térnyerése mellett
: Sebesi Bence Zoltán
: Sebesi Bence Zoltán
Fogyasztói magatartás - online streaming szolgáltatók térhódítása és a mozitermek kihasználtságának elemzése a 2020-as koronavírus kirobbanása után
: Kalmár Réka
: Kalmár Réka
Hazánk sörpiacának bemutatása fogyasztási szokások alapján
: Martikán Ildikó Mariann
: Martikán Ildikó Mariann
Fogyasztási szokások a jelenkori videójátékok piacán
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A zeneipar helyzete és a zenei streaming szolgáltatások hatása az illegális letöltésekre
: Szilágyi Viktor
: Szilágyi Viktor
Az Y és Z generáció audiovizuális OTT/streaming szolgáltatások fogyasztásának jellemzője és változása
: Csoma Márk Zoltán
: Csoma Márk Zoltán
Streaming szolgáltatások és tartalomszolgáltatás hatása a hagyományos televíziós iparra a 21. században Magyarországon
: Czippán Máté Krisztián
: Czippán Máté Krisztián
K-Drama Fever on Netflix Exploring the Marketing Techniques Used to Promote South Korean Dramas to International Viewers
: Egedi Boglárka
: Egedi Boglárka
A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
: Borlai Sára Bernadett
: Borlai Sára Bernadett
Sushi higiéné- és fogyasztási szokások Magyarországon és Kínában
: Csukás Norbert
: Csukás Norbert
A Netflix marketinstratégiája, fogyasztói magatartás és elégedettség Magyarországon
: Drizner Petra Bernadett
: Drizner Petra Bernadett
Lannathai étkezési szokások és a thaiföldi ételek térhódítása a hazai piacon
: Incefi Réka
: Incefi Réka
Az ital fogyasztási szokások bemutatása koktélbárok példáján keresztül
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Hasonló tételek
-
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena -
A streaming szolgáltatások hatása a hagyományos tévénézésre és a Netflix vezető szerepe a SVOD piacon
: Sallói Dorina -
A Netflix és HBO GO, mint streaming szolgáltatók hatása a filmnézési szokásokra
: Balaskóová Cyntia -
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili -
A Netflix vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az online streaming piac fejlődésének tükrében
: Gyarmati Erika