Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
Elmentve itt :
Szerző: | Mateut Rebeka |
---|---|
További közreműködők: |
Hua Nam Son
Szászi Laura |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | adatvédelem big data IoT keresőmotor személyre szabott hirdetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45009 |
Hasonló tételek
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla
: Pethő Lilla
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga
: Cseke Helga
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin
: Girán Katalin
Big Data a mezőgazdaságban
: Szép Marcell
: Szép Marcell
Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
: Hatlaczki Ádám
: Hatlaczki Ádám
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám
: Wolf Ádám
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
Big Data a pénzügyi szektorban
: Révész Zoltán
: Révész Zoltán
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
Big Data az üzleti életben
: Bulyovcsity Kristóf
: Bulyovcsity Kristóf
The application of big data in tourism management
: LI GUO PING
: LI GUO PING
BIG DATA, BIGGER COMPANY? - A BIG DATA ALKALMAZÁSÁNAK ELŐNYEI ÉS SZEREPE A VÁLLALATI DÖNTÉSTÁMOGATÁSBAN
: Hegedüs Enikő
: Hegedüs Enikő
Big Data és az adatfelhasználás jövője
: Varga Dániel István
: Varga Dániel István
How big data effects the travel industry
: Le Dieu Linh
: Le Dieu Linh
The strategical transformation in big data era taking Kweichow Moutai as example
: Hu Qiwei
: Hu Qiwei
Big Data és Üzleti Analitika nagyvállalati környezetben
: Szentesi Tamás
: Szentesi Tamás
Nagy adathalmazok (Big Data) szerepe a könyvvizsgálatban
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
: Kovács László
: Kovács László
Big Data alkalmazása és fontossága az üzleti szférában
: Tarcsay Zsolt
: Tarcsay Zsolt
Big data felhasználása számítógépes játékokban és az esportban
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
A Big Data technológia felhasználása a közösségi médiában
: Káplár Tamás
: Káplár Tamás
Big Data alapú üzletfejlesztési koncepciók a Magyar Telekomnál
: Soósová Veronika
: Soósová Veronika
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény
: Gáspár Huba
: Gáspár Huba
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Prospects of Artificial Intelligence, Big Data, Robots and Automated services in tourism
: Erdenebat Ochirkhuu
: Erdenebat Ochirkhuu
Les solutions Blockchain pour les défis du Big Data
: Várkonyi Viktória
: Várkonyi Viktória
A Big Data kihasználtsága a hazai digitális hirdetésben A programmatic-é a jövő? /
: Jurácsik Gábor
: Jurácsik Gábor
A mesterséges intelligenciának a tanulók képességeihez igazodó, személyre szabott tanulás-támogatási alkalmazása és várható hatásai az oktatás területén
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
Véleményformálás és előrejelzés a közösségi média és Big Data eszközök felhasználásával
: Szabó Barbara
: Szabó Barbara
Applying Big Data Analytics to Consumers' Responses in Vietnam's E-Commerce Industry Pros and Cons
: Do Van Tu
: Do Van Tu
A Big Data és a marketing kapcsolatának vizsgálata, a Google példáján keresztül
: Tordai Réka
: Tordai Réka
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
Az adatelemzés jelene és jövője, Big Data kezelése a KPMG Hungária Kft.-nél
: Németh Gyula
: Németh Gyula
Gépi tanulási algoritmusok használata Bankkártya csalások, klasszifikációs modelljeinek kialakításához a Big Data korszakban
: Pelikán Balázs
: Pelikán Balázs
Befektetési döntések vizsgálata, valamint a Big Data alkalmazása a Pannónia CIG Alapkezelő Zrt. esetében
: Dudás Tamás Máté
: Dudás Tamás Máté
Big data alapú, valós idejű csalásfelderítő rendszer fejlesztésének folyamata és projekt menedzsmentje a pénzintézeti szektorban
: Mike Alex Barnabás
: Mike Alex Barnabás
Hasonló tételek
-
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán -
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes -
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence -
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla -
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga