Women as True Entrepreneurs
Elmentve itt :
Szerző: | Ódor Yvette |
---|---|
További közreműködők: |
Chandler Dr. Nicholas
Füzék Petra |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | case study content analysis entrepreneurial competencies female entrepreneurs qualitative research |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45028 |
Hasonló tételek
A true crime műfaja és népszerűségének vizsgálata
: Szendrey Réka
: Szendrey Réka
Opportunities and Role of Individual Entrepreneur
: Károly Diána Mónika
: Károly Diána Mónika
Entrepreneurs’ motivation and reasons in Hungary
: Hegedüs Dániel György
: Hegedüs Dániel György
Women in Leadership Barriers and Challenges for Women in the Business World
: Schell Vivien
: Schell Vivien
The impact on private entrepreneurs of the change in the KATA taxation form in 2022
: Vágvölgyi Réka Tünde
: Vágvölgyi Réka Tünde
Hungarian entrepreneurs’ sustainability motivations based on GEM 2021 results
: Győri Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2022)
: Győri Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2022)
What is the Role of Negative Personality Traits in Becoming a Successful Entrepreneur?
: Nagy Dorottya Borbála
: Nagy Dorottya Borbála
THE EFFECT OF COVID-19 ON INDIAN FOOD ENTREPRENEURS IN BUDAPEST, HUNGARY A Thematical analysis
: Kapoor Ayushi
: Kapoor Ayushi
Women in tourism Exploratory research on the background of gender inequality in the hotel industry
: Mérei Szilvia
: Mérei Szilvia
Women’s Political Representation A Comparative Analysis of Tunisia and Lebanon
: Atallah Megan
: Atallah Megan
Different developing employees strategy between entrepreneurs and big business during the pandemic
: Li Junkang
: Li Junkang
Men, women and work model preferences
: Bui Bich Phuong
: Bui Bich Phuong
The willingness of young graduates to become entrepreneurs at Budapest Business University - Fónagy Kitti Márta
: Fónagy Kitti Márta
: Fónagy Kitti Márta
Contesting the underperformance of women businesses Entrepreneurship digitalisation – the way to go
: Mashapure Rahabhi, et al.
Megjelent: (2024)
: Mashapure Rahabhi, et al.
Megjelent: (2024)
Representation of East Asian Women In US Cinema
: Amarbayar Anujin
: Amarbayar Anujin
Standing alone? A review of the characteristics of the entrepreneur through the actor-activity-attitude framework
: Chandler Nick
Megjelent: (2019)
: Chandler Nick
Megjelent: (2019)
The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?
: Bognár Korinna
: Bognár Korinna
Domestic Violence, Women’s Shelters in Ecuador and International Cooperation
: Mogollon Villavicencio Diana Sofia
: Mogollon Villavicencio Diana Sofia
The effects of gender stereotypes on women’s workplace progression in Hungary
: Janka Éva Stefánia
: Janka Éva Stefánia
Inspecting the Relationship of Women's History and Dark Tourism Uncovering Forgotten Narratives of Tragedy and Resilience
: Nagy Panni Zsófia
: Nagy Panni Zsófia
Historical Review of Gender Equality and Women Empowerment in the European Union
: Lasancz Eszter
: Lasancz Eszter
Women status within the complexity of Tunisian society in post revolution
: Ghali Nawel
: Ghali Nawel
The Significance of Women in Performing Advertising Roles for Consumer Products in Ghana
: Thompson Ewureffe Orleans
: Thompson Ewureffe Orleans
Lao people’s perception of local women’s wear fashion brands
: Xaymounvong Daophachanh
: Xaymounvong Daophachanh
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
Sensory marketing influences women's perceptions and purchasing behavior in the perfume industry
: Bayanjargal Purevjargal
: Bayanjargal Purevjargal
Position paper of the European women's lobby ; Nők az Európai Parlamentben
: Takács Andrea
: Takács Andrea
The positive effects of Turkey's accession to the European Union on the Turkish women's education and employment
: Forgó Barbara Renáta
: Forgó Barbara Renáta
The revolutionary changes, its dimensions, and the challenges in the rights of Saudi women after 2011
: Alshami Huda
: Alshami Huda
The Comparison of Human Rights between Laos and Hungary concerning Rights of Women, and Sexual and Gender Minority Groups
: Sinthaoudom Vilayseng
: Sinthaoudom Vilayseng
Avon - the Company for Women, egy nemzetközi kozmetikai cég marketing stratégiája a XXI. század elején
: Babinecz Edit
: Babinecz Edit
The Islamic State’s online recruitment strategy between 2014 and 2017 with a special focus on recruiting western women and men
: Csipke Dorina
: Csipke Dorina
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
A Women's Secret Magyarország Kereskedelmi Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata több év beszámolói alapján
: Boros-Fekete Krisztina
: Boros-Fekete Krisztina
The hungarian minority policy.How Hungary's largest minority is integrating? The minority integration of the European Union.
: Szilágyi Yvette
: Szilágyi Yvette
Import irányú FCL szállítmányozás kritikai elemzése a Liegl & Dachser Kft-nél
: Pencz Yvette
: Pencz Yvette
Generációváltás a Bács-Kiskun megyei családi gazdaságokban
: Pencz Yvette
: Pencz Yvette
A török politikai rendszer változásai az Erdogani korszakban
: Szilágyi Yvette
: Szilágyi Yvette
The Role of Events in the Italian Tourism Industry
: Ódor Vivien
: Ódor Vivien
A vállalatok toborzási és kiválasztási folyamatainak vizsgálata a Budapest Bank Zrt. példáján keresztül
: Odor Judit
: Odor Judit
Hasonló tételek
-
A true crime műfaja és népszerűségének vizsgálata
: Szendrey Réka -
Opportunities and Role of Individual Entrepreneur
: Károly Diána Mónika -
Entrepreneurs’ motivation and reasons in Hungary
: Hegedüs Dániel György -
Women in Leadership Barriers and Challenges for Women in the Business World
: Schell Vivien -
The impact on private entrepreneurs of the change in the KATA taxation form in 2022
: Vágvölgyi Réka Tünde