Az employer branding szerepe és jelentősége a KÉSZ Csoportnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csonka Ágnes
További közreműködők: Lőrincz Zsuzsanna
Németh Dr. Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
építőipar - építészet
márkaépítés
szervezeti kultúra
változásmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45038

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45038
005 20230421102042.0
008 230421suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csonka Ágnes 
245 1 3 |a Az employer branding szerepe és jelentősége a KÉSZ Csoportnál  |c Csonka Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban egy olyan vállalat munkáltatói márkaépítését vizsgáltam, amelynek iparági sajátossága miatt jelentős hátrányt kell ledolgoznia és nemcsak a jellemzően élmezőnyben lévő telekommunikációs és IT cégekkel szemben, hanem gyakorlatilag a teljes munkáltatói piac vonatkozásában. A szektor azonban megmozdult. Ugyanis még a Randstad Employer Brand Research 2019-es kutatásában a 15 vizsgált szektor közül a legutolsó volt, 2022-re már munkáltatói vonzerő tekintetében jelentős, 5 százalékpontos javulást produkált. Az iparág pozitív irányba történő elmozdulásához képest a KÉSZ Csoport még szignifikánsabb fejlődést mutatott. 36 pontról 46 pontra emelte vonzerejét, ami közel a duplája a szektor átlagának, és a DVM Group után, a második legvonzóbb építőipari cég lett. Ez az eredmény azonban – a KÉSZ Csoport munkavállalóival folytatott belső interjúk után egyértelműen látszik – jelentős belső konfliktusokkal és szervezeti változásokkal tűzdelt időszakot generált, amely eredményeként a cég korábbi működésében nem tapasztalt mértékű fluktuációval és fájdalmas döntésekkel - vagy azok meg nem hozatalával - szembesítette a Holding menedzsmentjét. Kutatásomban így egy családi vállalkozásként induló ma már nagyvállalat munkáltatói márkáját fogom a generáció menedzsment és a szervezeti kultúra aspektusából vizsgálni. A kvalitatív kutatási módszertanok közül az egyéni interjúkat választottam az adatgyűjtéshez, hiszen így bár nem kaptam számszerűsíthető adatokat, de azok sokkal inkább minőségiek voltak, alkalmasak az egyéni látásmódok bemutatására és akár a kutatási kérdéseket teljesen más aspektusból is képesek voltak megvilágítani. 
695 |a belső kommunikáció fejlesztése 
695 |a építőipar - építészet 
695 |a márkaépítés 
695 |a szervezeti kultúra 
695 |a változásmenedzsment 
700 1 |a Lőrincz Zsuzsanna  |e ths 
700 1 |a Németh Dr. Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45038/1/Csonka_Agnes_WFGF17.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45038/2/SZTK_O_Csonka_Agnes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45038/3/CsonkaAgnes_alairt.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45038/4/SZTK_B_Csonka_Agnes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45038/5/szakdolgozat-biralat_SZTK_Csonka_Agnes.pdf  |z Dokumentum-elérés