PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh Luca
További közreműködők: Takács Mónika
Kulcsszavak:felhasználók
közösségi média
marketing
online marketing
vásárlók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45083

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45083
005 20230421115051.0
008 230421suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Németh Luca 
245 1 0 |a PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása  |c Németh Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témája a PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása. Melyen belül szeretném bemutatni, hogy az online marketing kommunikáció alkalmazásával, hogyan lehet sikeres és maradhat versenyképes egy vállalat. Mindezek mellett fontos szerepet kap az is, hogy kellőképpen betudjam mutatni, mi is az az online marketing.Dolgozatomat kettő fő részre osztottam.Az első részben a vállalattól függetlenül önmagában/általánosságban az online marketingkommunikációról esik szó.A második fő részben a PartyBookers Budapest online marketing kommunikáció alkalmazásáról számolok be. 
695 |a felhasználók 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a vásárlók 
700 1 |a Takács Mónika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45083/1/PartyBookers%20Budapest%20online%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20alkalmaz%C3%A1sa.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45083/2/%C3%96sszefoglal%C3%A1s%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45083/3/N%C3%A9methLucaZ%C3%A1rodolgozat_%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45083/4/nemeth_luca_B2DKVC.pdf  |z Dokumentum-elérés