Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Serfőző Kitti Nikolett
További közreműködők: Jójárt Zsófi
Kulcsszavak:cégműködés
cégtörténet
telekommunikáció
ügyfélkapcsolat
üzleti modellek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45097

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45097
005 20230421115252.0
008 230421suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Serfőző Kitti Nikolett 
245 1 0 |a Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében  |c Serfőző Kitti Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom első felében igyekeztem bemutatni a Magyar Telekom Nyrt.-t. Az elmúlt évek során rengeteg szervezeti átalakuláson ment keresztül, azonban ez által mindig csak jobb lett a cég. A cégtörténetet ismertetve láthatjuk szakaszosan a cég fejlődését. A 2019-ben átvett új székházban naponta több ezren dolgoznak. Itt figyelnek a munkatársak jólétére, lehet ügyfelekkel is tárgyalni bent. A hatalmas modern épület több díjat is elnyert az évek során. Én személy szerint nagyon szeretek bent dolgozni, felszerelt, tágas, és így könnyebb volt tanulni a kollegáktól, mintha csak távmunkában lett volna esélyem a tapasztalatszerzésre. A székházon belül, és kívül is számtalan eseményt rendezett a cég, mely által sikerült jobban megismernem a kollegák munkásságát. És végül, de nem utolsó sorban részleteztem még a dolgozatban 2 munkaköri feladatomat. Az irodában való iratmozgatást, rendszerezést, illetve egy értékesítési folyamat indítását.A záródolgozat második felében az üzleti modellt mutatom be, és annak alakulását a Magyar Telekom Nyrt.- ben, és annak Kis és középvállalati szegmensében. Bevezetőnek ismertetem a cég célját, vízióját, hogy mi a modell, és mitől jó egy üzleti modell, miért is jó a cégnek. Ismertetek pár üzleti modell fajtát, és az üzleti modellt alkotó 9 építő elemet. Fontosak az üzleti életben az ügyfelek, a velük való folytonos kapcsolattartás, valamint az, hogy ezt a kapcsolattartást milyen csatornákon keresztül kívánjuk folytatni. Mik a vállalat olyan értékei, melyek kielégítik az ügyfél igényeket. És ez számokra kivetítve hogyan is alakul: bevételek. Fontos továbbá szemügyre venni a kiemelet erőforrások- tevékenységek, valamint a kiemelt fontosságú partnereket. És végezetül a költségszerkezetet, mely nem csak arra fókuszál, hogy mennyi árbevétel keletkezett, hanem, hogy az ezzel járó kiadások hogyan is alakulnak, a munkaerőknél mennyi költség áll fent munkáltatói oldalról. Részletezve az egyes építő elemeket, rávetítem azt, hogyan is alakulnak ezek a Telekom esetében. Végezetül összegzem is azt, egy rövid vélemény kifejtéssel. 
695 |a cégműködés 
695 |a cégtörténet 
695 |a telekommunikáció 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a üzleti modellek 
700 1 |a Jójárt Zsófi  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45097/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_Serf%C5%91z%C5%91%20Kitti%20Nikolett_%C3%9Czleti%20modell%20elemz%C3%A9s%20a%20Magyar%20Telekom%20Nyrt.%2C%20illetve%20annak%20KKV%20szegmens%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45097/2/zaro-dolgozati-osszefoglalas_2022_Serf%C5%91z%C5%91%20Kitti%20Nikolett.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45097/3/Serf%C5%91z%C5%91%20Kitti%20Nikolett_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45097/4/Serf%C5%91z%C5%91%20Kitti%202022.pdf  |z Dokumentum-elérés