A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Fejes Dominika |
---|---|
További közreműködők: |
Koltányiné Vadász Viktória
Szegedi Dr. Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CSR felelősségvállalás kávéipar környezet Starbucks társadalom |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45132 |
Hasonló tételek
Vállalatok társadalmi felelőssége vállalati esettanulmányok /
: Gáspár Edina
: Gáspár Edina
Vállalatok társadalmi felelőssége Deloitte esettanulmány
: Lőrincz Vivien
: Lőrincz Vivien
Vállalatok társadalmi felelőssége a British Petrol esettanulmánya
: Pintican Levente Hunor
: Pintican Levente Hunor
A vállalatok társadalmi felelőssége vállalati esettanulmányok
: Bercsényi Mihály
: Bercsényi Mihály
Vállalatok társadalmi felelőssége vállalati esettanulmányok – CSR használata, megtérülése a General Electric működésében /
: Németh Krisztián
: Németh Krisztián
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Az ALD Automotive és anyavállalata társadalmi felelőssége
: Balog Anna
: Balog Anna
Társadalmi felelősségvállalás vállalaton belül és kívül
: Frondelius Johanna
Megjelent: (2008)
: Frondelius Johanna
Megjelent: (2008)
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS BEMUTATÁSA EGY VÁLLALAT PÉLDÁJÁN KERESZTÜL Társadalmi felelősség és a helyi közösség viszonya
: Jakabné Lovas Ágnes
: Jakabné Lovas Ágnes
Egy vállalat társadalmi felelőssége, és hatása a vállalati teljesítményre
: Kapronczai Balázs Márton
: Kapronczai Balázs Márton
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Egy követeléskezelő társadalmi felelőssége, az Intrum Justitita CSR tevékenysége
: Tóth Stella
: Tóth Stella
A turizmusbiztonság turisztikai jelentőségének vizsgálata Salgótarján példáján keresztül
: Csala Gábor
: Csala Gábor
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Vállalaton belüli kommunikáció vizsgálata
: Sautek Veronika Lídia
: Sautek Veronika Lídia
Vállalat társadalmi felelőssége fogalmi fejlődése és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel
: Gyuricska István
: Gyuricska István
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Dolgozói elégedettség jelentőségének vizsgálata egy budapesti kereskedelmi bankon keresztül
: Cselovszki Zsófia
: Cselovszki Zsófia
Társadalmi felelősségvállalás a CIB Bank Zrt.-nél és jelentőségének vizsgálata a lakossági ügyfelek körében
: Diószegi Anna
: Diószegi Anna
A gasztronómia jelentőségének vizsgálata a turizmusban, Észak-Olaszország példáján keresztül
: Tanka Dóra
: Tanka Dóra
A szállítmányozó kötelmi felelőssége
: Botka Ivett
: Botka Ivett
A vállalatok környezeti felelőssége
: Elek Mária
: Elek Mária
Felelősség a banki gyakorlatban
: Sipos Bernadett Zita
: Sipos Bernadett Zita
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Kiemelt ügyfélkezelés egy multinacionális vállalaton keresztül
: Petrovic István
: Petrovic István
Készletgazdálkodás bemutatása egy kereskedelmi vállalaton keresztül
: Gólya Fanni
: Gólya Fanni
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
A magyar esküvői hagyományok jelentőségének vizsgálata napjainkban
: Zs.Tóth Anna
: Zs.Tóth Anna
A fogyasztóvédelem bemutatása egy kereskedelmi vállalaton keresztül.
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
A vállalat társadalmi felelőssége, fogalmi fejlődése, kapcsolata a vállalati teljesítménnyel és a Diageo
: Katona Anna
: Katona Anna
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina
: Bacsik Dorina
A bankok felelőssége az akkreditívben
: Ördög Orsolya
: Ördög Orsolya
Elektronikus kereskedelem bemutatása az Alibaba vállalaton keresztül
: Li Lu Anikó
: Li Lu Anikó
Hasonló tételek
-
Vállalatok társadalmi felelőssége vállalati esettanulmányok /
: Gáspár Edina -
Vállalatok társadalmi felelőssége Deloitte esettanulmány
: Lőrincz Vivien -
Vállalatok társadalmi felelőssége a British Petrol esettanulmánya
: Pintican Levente Hunor -
A vállalatok társadalmi felelőssége vállalati esettanulmányok
: Bercsényi Mihály -
Vállalatok társadalmi felelőssége vállalati esettanulmányok – CSR használata, megtérülése a General Electric működésében /
: Németh Krisztián