A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kereszty Domos
További közreműködők: Eszes Dr. István
Kárász Zsófia Veronika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábraelemzés
fogyasztó(k)
márkázás
piac
Tracon
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45143
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban arra kérdésre kerestem a választ, hogy marketing szempontból milyen tényezőket kell figyelembe vennie a Traconnak egy olyan döntés meghozatala esetén, mint egy új almárka bevezetése, ezzel az almárkával nevezetes piacként közvetlenül a lakossági piac megcélzása és ez milyen piaci fogadtatásra számíthat. Megállapíthatjuk, hogy a lakossági, B2C piac felé nyitással, az online felületeken való részvétel erősítésével a vállalat növelheti piaci részesedését, több felhasználóhoz tud eljutni, de ehhez nem szükséges új almárka bevezetése. Ennek a cég imázsa, önmagáról alkotott képe és további víziói szempontjából lehet jelentősége.