A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kereszty Domos
További közreműködők: Eszes Dr. István
Kárász Zsófia Veronika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábraelemzés
fogyasztó(k)
márkázás
piac
Tracon
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45143

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45143
005 20230422084200.0
008 230422suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kereszty Domos 
245 1 2 |a A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata  |c Kereszty Domos  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban arra kérdésre kerestem a választ, hogy marketing szempontból milyen tényezőket kell figyelembe vennie a Traconnak egy olyan döntés meghozatala esetén, mint egy új almárka bevezetése, ezzel az almárkával nevezetes piacként közvetlenül a lakossági piac megcélzása és ez milyen piaci fogadtatásra számíthat. Megállapíthatjuk, hogy a lakossági, B2C piac felé nyitással, az online felületeken való részvétel erősítésével a vállalat növelheti piaci részesedését, több felhasználóhoz tud eljutni, de ehhez nem szükséges új almárka bevezetése. Ennek a cég imázsa, önmagáról alkotott képe és további víziói szempontjából lehet jelentősége. 
695 |a ábraelemzés 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a márkázás 
695 |a piac 
695 |a Tracon 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
700 1 |a Kárász Zsófia Veronika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45143/1/Szakdolgozat_Kereszty%20Domos_%28LT3CZB%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45143/2/KeresztyDomos.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45143/3/KereszthyDomonkos_B%C3%ADr%C3%A1lat_karasz.pdf  |z Dokumentum-elérés