A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Kereszty Domos |
---|---|
További közreműködők: |
Eszes Dr. István
Kárász Zsófia Veronika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ábraelemzés fogyasztó(k) márkázás piac Tracon |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45143 |
Hasonló tételek
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
: Turcsán Dávid
: Turcsán Dávid
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
: Decker Vivien
: Decker Vivien
Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére
: Nagy Bernadett Krisztina
: Nagy Bernadett Krisztina
Vállalati marketing és kommunikációs stratégiák Magyarországon a környezeti fenntarthatósági verseny tükrében a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Fodor Máté
: Fodor Máté
Egy sportlétesítményt üzemeltető vállalkozás marketing szemléletű elemzése
: Orgon Béla
: Orgon Béla
A Kft alapítás és az adóoptimalizálás lehetőségének vizsgálata
: Kristóf Dániel
: Kristóf Dániel
A BIS Hungary Kft. marketing szemléletű bemutatása és elemzése
: Kis Norman Imre
: Kis Norman Imre
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Családi kisvállalkozás marketing szemléletű bemutatása
: Éllő Tamás
: Éllő Tamás
A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása
: Perényi Miklós Péter
: Perényi Miklós Péter
Új marketingstratégia kialakítási lehetőségének vizsgálata a DSS Consulting Kft.-nél
: Marxer Balázs
: Marxer Balázs
Bevezetés az IT biztonságba
: Varga Péter Árpád
: Varga Péter Árpád
A falusi turizmus fejlesztési lehetőségének vizsgálata Kápolnásfalu községben
: Lőrincz Andor
: Lőrincz Andor
AFidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése
: Ádám Henriett Emília
: Ádám Henriett Emília
Az Ostoros-Novaj Bor Zrt. marketing szemléletű elemzése
: Polyák Robin Norman
: Polyák Robin Norman
Jövőbeni kecskeméti egyetemi fesztivál megvalósítási stratégiája és lehetőségének vizsgálata
: Kovács Marcell Zoltán
: Kovács Marcell Zoltán
A gyógynövények és a wellness szolgáltatások kombinálási lehetőségének vizsgálata
: Székely Kristóf
: Székely Kristóf
A vákuumpumpa ipar marketing szemléletű bemutatása
: Berber Detti Boglárka
: Berber Detti Boglárka
Vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Pokorni Milán Gábor
: Pokorni Milán Gábor
A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata
: Ács Zoltán Gergely
: Ács Zoltán Gergely
Az nfl marketingstraégiájának, gazdasági működésének és egy potenciális londoni csapat lehetőségének vizsgálata
: Demeter Alex
: Demeter Alex
Tőzsdei bevezetés folyamata (IPO)
: Serétes Bence
: Serétes Bence
SAP bevezetés fejlesztői szemmel
: Gerstmár Bence
: Gerstmár Bence
Leánybanki CRM rendszer bevezetés
: Szombati Dániel
: Szombati Dániel
A Neuzer Kft. belföldi nagykereskedelmi divíziójának marketing szemléletű bemutatása
: Tőke Szabolcs
: Tőke Szabolcs
Szolgáltatásmarketing a pénzügyi tanácsadó piacon és az OVB Kft marketing szemléletű elemzése.
: Hennel Bora
: Hennel Bora
A tőzsdei bevezetés folyamata egy példán keresztül
: Lendvai Krisztián Zsolt
: Lendvai Krisztián Zsolt
MAGYAR KKV TULAJDONOSOK ERŐSSÉGEINEK VIZSGÁLATA A VÁLLALKOZÁS NÖVEKEDÉSI LEHETŐSÉGÉNEK TEKINTETÉBEN
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Coaching szemléletű vezetés
: Hutter Lilla Bella
: Hutter Lilla Bella
Coaching szemléletű vezetés
: Erdeiné Beviz Elvira
: Erdeiné Beviz Elvira
A fogyasztási szokásokat befolyásoló tényezők marketing szemléletű vizsgálata a gyógyszeriparban
: Novotný Ádám
: Novotný Ádám
A vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Karban Ivett
: Karban Ivett
A vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Karban Ivett
: Karban Ivett
Egy új, horizontális kiskereskedelmi összefogás lehetőségének vizsgálata Magyarországon, a mai gazdasági viszonyok között
: Kovács István
Megjelent: (2013)
: Kovács István
Megjelent: (2013)
A marketing szemléletű innováció kialakításának kérdései egy üzleti vállalkozás gyakorlatában
: Tóth József Krisztián
: Tóth József Krisztián
Foglalkoztatási támogatások elszámolásának ellenőrzése és az elszámolási folyamat fejlesztési lehetőségének vizsgálata
: Pucsinszki Péter
: Pucsinszki Péter
A fogyasztói magatartás változásának finanszírozói szemléletű vizsgálata
: Lendvay Petronella
: Lendvay Petronella
Vállalati folyamatok átalakítási lehetőségének kutatása az LDI Dimotrans Hungary Kft-nél
: Balatonyi Balázs
: Balatonyi Balázs
A WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. stratégiai szemléletű elemzése
: Seres Anita
: Seres Anita
Hasonló tételek
-
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
: Turcsán Dávid -
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra -
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
: Decker Vivien -
Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére
: Nagy Bernadett Krisztina -
Vállalati marketing és kommunikációs stratégiák Magyarországon a környezeti fenntarthatósági verseny tükrében a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Fodor Máté