How to utilize digital content creation within customer journey?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rácz Dávid
További közreműködők: Csonka Dr. László
Péceli Balázs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
élménygazdaság
vevők
vevőkapcsolat
vevőközpontúság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45159

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45159
005 20230422085535.0
008 230422suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Rácz Dávid 
245 1 0 |a How to utilize digital content creation within customer journey?  |c Rácz Dávid  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a As a result of the significant increase in touchpoints both online and offline channels (by touchpoints I refer to the activities in each stage of the journey), today’s users and customers have many ways to interact with businesses. The complex nature of the customer journey, with more touchpoints across multiple channels and devices, makes the creation of positive customer experience more challenging. Changing user behavior require big shifts in marketing and communication investments........ 
695 |a digitalizáció 
695 |a élménygazdaság 
695 |a vevők 
695 |a vevőkapcsolat 
695 |a vevőközpontúság 
700 1 |a Csonka Dr. László  |e ths 
700 1 |a Péceli Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45159/1/Digital%20Journey_thesis_D%C3%A1vid%20R%C3%A1cz_UWP856.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45159/2/R%C3%A1czD_dissertation_report_internal_advisor_2021CsL.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45159/3/Dissertation_Report_External_Racz.pdf  |z Dokumentum-elérés