Influence of Media on Body Image Disorders
Saved in:
Main Author: | Kovács Adina Dorottya |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | advertising psychology Body dysmorphic disorder online marketing Social media testképzavar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45168 |
Similar Items
The impact of influencer marketing on the development of negative body image
: Magyari Odett
: Magyari Odett
Visible body modifications in the hospitality industry
: Utasi Fanni
: Utasi Fanni
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál
: Horváth Melinda
: Horváth Melinda
The image of Tiszakécske járás
: Kurucz Anna
: Kurucz Anna
The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
The Korean Image of Hungary
: Osváth Gábor
Published: (1995)
: Osváth Gábor
Published: (1995)
A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
: Gyurcsovics Noémi
: Gyurcsovics Noémi
Image of the Central-European Countries
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
Analysis of the tourism image of Szeged
: Pasztuhov Renáta
: Pasztuhov Renáta
A CsillámVilág Body Art Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Kohári Attiláné
: Kohári Attiláné
Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
The Influence of Social Media on Consumer Behavior
: ElHamory Fares Anouar Midhat
: ElHamory Fares Anouar Midhat
The Impact of City Branding on the Image of Budapest
: Tóth Melitta
: Tóth Melitta
The Image of Moscow as a tourist destination
: Sazonova Diana
: Sazonova Diana
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Szükség van-e image kommunikációra?
: Koltai Krisztina
: Koltai Krisztina
Raktárlogisztikai folyamatok korszerűsítése a Robert Bosch Energy and Body Systems Kft-nél
: Tilaji Ádám
: Tilaji Ádám
A szolgáltatásnyújtás minőségfejlesztési lehetőségei egy edzőterem példáján keresztül (Lord Body Fitness)
: Farouq Suhil
: Farouq Suhil
Közösségi média szerepe az értékesítésben - Mobilredfox Kft. és az influencer marketing
: Orbán Dorottya
: Orbán Dorottya
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Brand awareness through social media and influencer marketing - Case study Kincsem Hungary
: Kovács Anna
: Kovács Anna
The influence of social media on the travel decision making process
: Dudás Ádám
: Dudás Ádám
An Evaluation on How Consumer Behaviour is Influenced by Social Media
: Lee Songyi
: Lee Songyi
The Branding efforts and Brand Image of Budapest and Prague A Comparison
: Nagy Dániel Oszkár
: Nagy Dániel Oszkár
A társadalmi felelősségvállalás szerepe a vállalatok életében, CSR a The Body Shop gyakorlatában
: Buzál Orsolya
: Buzál Orsolya
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka
: Rózsavölgyi Rebeka
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
Supply Chain Management and its effect on the brand's image
: Jurkinya Petra
: Jurkinya Petra
Online média újratöltve, vagyis az influencer marketing
: Giczey Petra
: Giczey Petra
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Cultural differences in brand image perception Luxury brands in Hungary,France and the United States
: Kraszkó Döníz
: Kraszkó Döníz
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor
: Albert Richárd Tibor
Examining The Impact of Social Media Influencers' Credibility on Consumer Behaviour
: Králik Petra Laura
: Králik Petra Laura
Az idegenvezető szerepe az ország image kialakításában
: Uferbach Renáta
: Uferbach Renáta
A többutas csomagolás használatának problémái a Robert Bosch Energy and Body Sysytems Kft folyamataiban
: Bernáth Judit
: Bernáth Judit
Similar Items
-
The impact of influencer marketing on the development of negative body image
: Magyari Odett -
Visible body modifications in the hospitality industry
: Utasi Fanni -
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett -
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina -
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter