A divatmarketing hatása a fogyasztókra Esettanulmány az Esprit és Nanushka divatcégek alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Birta Barbara |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Divatmarketing Esettanulmány Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45186 |
Hasonló tételek
Női ruházati divatmarketing - fogyasztói magatartás a hazai divatpiacon
: Gergely Gabriella
Megjelent: (2013)
: Gergely Gabriella
Megjelent: (2013)
Divatmarketing kerényi virág koncepciója alapján, avagy milyen szerepet kap a marketing egy divattervező életében?
: Siroki Janka
: Siroki Janka
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
A gyógyszerreklámok hatása a fogyasztókra
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
A polckép hatása a fogyasztókra
: Montvai Máté
: Montvai Máté
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
A logók komplexitásának hatása a fogyasztókra
: Kutai Adél
: Kutai Adél
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra
: Nagy Dominik Ármin
: Nagy Dominik Ármin
Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
A szponzoráció fogyasztókra mért hatása a labdarúgás területén
: Csörgei Emese
: Csörgei Emese
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra
: Hetesi Zsanett
: Hetesi Zsanett
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A vállalati felelősségvállalás - a CSR tevékenységek hatása a fogyasztókra
: Gyuró Lili Anna
: Gyuró Lili Anna
A kereskedelmi média által sugárzott nőkép fogyasztókra gyakorolt hatása
: Tollár Edina
: Tollár Edina
A megtévesztő reklámozás és az erőszakos értékesítés hatása a fogyasztókra
: Banga Vivien
: Banga Vivien
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
Vállalati társadalmi felelősségvállalás hatása a fogyasztókra az IKEA példáján keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
A marketingkommunikáció, valamint a befolyásolás és eladásösztönzés fogyasztókra kifejtett hatása
: Ozvald Anett
: Ozvald Anett
Femvertising – A feminista marketing stratégia hatása a magyar női fogyasztókra
: Farkas Brigitta
: Farkas Brigitta
Az influencer marketing szerepe és hatása a fogyasztókra a belföldi turizmusban
: Turai Alexandra
: Turai Alexandra
A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Online reklám jellegű bejegyzések hatása a fogyasztókra, elégedettségük növelésének lehetőségei
: Mészáros Csenge
: Mészáros Csenge
A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
: Olasz Dávid Viktor
: Olasz Dávid Viktor
A márkaépítés eszközeinek hatása a fogyasztókra az üdítőipar példáján keresztül bemutatva
: Kárpáti Kristóf Ferenc
: Kárpáti Kristóf Ferenc
Az etikus marketinggyakorlatok és hatásuk a fogyasztókra
: Solymossy Anna
: Solymossy Anna
A pénzügyi szektort érintő digitalizációs trendek és azok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Lovácsi Viktória
: Lovácsi Viktória
A CRS és az online marketing összemosódása és ennek hatása a fogyasztókra
: Szalai Bálint László
: Szalai Bálint László
Az online marketing hatása a vállalkozásra és a fogyasztókra Online vásárlási szokások
: Buzás Éva Mónika
: Buzás Éva Mónika
Banki alkalmazások marketingjének hatása a fogyasztókra, fókuszban az Erste Bank George alkalmazása
: Magyarossy Fanni
: Magyarossy Fanni
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
Hasonló tételek
-
Női ruházati divatmarketing - fogyasztói magatartás a hazai divatpiacon
: Gergely Gabriella
Megjelent: (2013) -
Divatmarketing kerényi virág koncepciója alapján, avagy milyen szerepet kap a marketing egy divattervező életében?
: Siroki Janka -
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya -
A gyógyszerreklámok hatása a fogyasztókra
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013) -
A polckép hatása a fogyasztókra
: Montvai Máté