Válság és valóság avagy A PIGS országok az euróövezet perifériáján
Saved in:
Main Author: | Víz István |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Gazdasági és Monetáris Unió Pénzügyi integráció Euro |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45206 |
Similar Items
Az Erasmus program, avagy az álarcos valóság és lélektani hatása
: Hajdu Vanessza
: Hajdu Vanessza
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó
: Bakos Anikó
A balti országok és a válság, avagy változott-e a balti kapitalizmusmodell?
: Dél László
: Dél László
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
A visegrádi országok gazdaságpolitikája a válság után
: Hajósovics Szandra
: Hajósovics Szandra
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter
: Kankulya Péter
Virtuális valóság hatása a turizmusra napjainkban
: Gálos Laura Julianna
: Gálos Laura Julianna
Ahol sok ember álmodik egyszerre és így kezdődik a valóság –avagy ördögkatlan fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
A HTC VIVE virtuális valóság szemüveg szerepe és felhasználó központú vizsgálata
: Sipaki Patrik István
: Sipaki Patrik István
Koronavírus válság hatása az Európa Uniós országok export értékére 2020-ban
: Ladányi Szabolcs Sándor
: Ladányi Szabolcs Sándor
A valóság illúziója - az illúzió valósága A valóságészlelés variációi, és átalakulása a XXI. században
: Gorda Csenge
: Gorda Csenge
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
Sztereotípia vagy valóság? Generációs különbségek a munka világában
: Takács Réka
: Takács Réka
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
A virtuális és kiterjesztett valóság alkalmazása a vállalati szférában
: Farkas Károly Richárd
: Farkas Károly Richárd
Fogyasztóvédelmi kihívások a vendéglátásban - Tudatos fogyasztók és a tudatlan valóság
: Szabácsik Andrea
: Szabácsik Andrea
A virtuális valóság elterjedése az oktatásban és a szakképzésben a pályaorientáción keresztül
: Vezér Kovács Annamária Ágota
: Vezér Kovács Annamária Ágota
A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai
: Banna Marcell Rúfusz
: Banna Marcell Rúfusz
Rethinking paid, earned and owned - New rules for driving marketing performance ; Vetített valóság [Fordítás]
: Dinnyés Krisztina
: Dinnyés Krisztina
"Szigeti veszedelem", avagy Pénzügyi válság Cipruson
: Mamuzsits Dóra
Published: (2014)
: Mamuzsits Dóra
Published: (2014)
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
A Visegrádi országok felzárkózási esélyei
: Fehér Zoltán
: Fehér Zoltán
A visegrádi országok nemzetgazdasági erőforrásai
: Csapó Kinga
Published: (2008)
: Csapó Kinga
Published: (2008)
A visegrádi országok nemzetgazdasági erőforrásai
: Mészáros Gábor
: Mészáros Gábor
A Visegrádi országok adórendszerének összehasonlítása
: Szilágyi Gábor
: Szilágyi Gábor
A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
: Farkas Adrienn
: Farkas Adrienn
Az afrikai országok viselkedéskultúrája a gyarmatrendszer tükrében
: Hegyi Magdolna Beatrix
: Hegyi Magdolna Beatrix
Az Európai Unió és a kaukázusi országok kapcsolatai
: Németh Bálint
Published: (2013)
: Németh Bálint
Published: (2013)
Az Európai Unió és a kaukázusi országok kapcsolatrendszere
: Garay Zsolt
Published: (2008)
: Garay Zsolt
Published: (2008)
A visegrádi országok nyugdíjcélú megtakarításainak összehasonlítása
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
BRIC országok a XXI. század elején
: Szilágyi Tamás
: Szilágyi Tamás
A visegrádi országok nemzetgazdasági erőforrásainak elemzése
: Balogh Barbara
: Balogh Barbara
Magyarország és az arab országok közötti gazdasági kapcsolatok
: Pomázi Diána
: Pomázi Diána
Mediterrán országok regionalizmusa és az euro-mediterrán partnerség
: Nemesrévi Ágnes
: Nemesrévi Ágnes
Feltörekvő országok a világgazdaságban India és Kína szerepvállalása a telekommunikációs szektorban
: Korsós Krisztina
: Korsós Krisztina
Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
: Harsányi Dávid
Published: (2012)
: Harsányi Dávid
Published: (2012)
Közép-Ázsiai országok Oroszország és Kína árnyékában
: Cseh Barnabás
: Cseh Barnabás
Az egészségtudatosság szerepe, mértéke a fogyasztói magatartásunkban az élelmiszer vásárlás során
: Viz Mercedes
: Viz Mercedes
Az Európai Unióhoz csatlakozott délszláv országok integrációs folyamata
: Veszelovszky Éva Mercédesz
: Veszelovszky Éva Mercédesz
Dél-Kaukázusi országok gazdasági viszonya az Európai Unióval
: Jaczkó Benjámin
: Jaczkó Benjámin
Similar Items
-
Az Erasmus program, avagy az álarcos valóság és lélektani hatása
: Hajdu Vanessza -
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó -
A balti országok és a válság, avagy változott-e a balti kapitalizmusmodell?
: Dél László -
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István -
A visegrádi országok gazdaságpolitikája a válság után
: Hajósovics Szandra