A termékélmény hatása a mobileszköz vásárlási- és felhasználói preferenciákra A márkák jelenléte a mobileszközökön
Saved in:
Main Author: | Tóth Ilona |
---|---|
Other Authors: | Hlédik Dr. Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Marketing-mix Termékélmény Mobil eszközök Mobil alkalmazás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45218 |
Similar Items
Termékélmény A lovassport élménye
: Győri Mária
Published: (2013)
: Győri Mária
Published: (2013)
A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra
: Paróczai Anna
: Paróczai Anna
A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében
: Kapunics Gréta
: Kapunics Gréta
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna
: Vanderlik Csenge Anna
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Természetes felhasználói felületek
: Csíkos Zsolt
: Csíkos Zsolt
A weboldal optimalizáció hatása a felhasználói élményre
: Lázár László
: Lázár László
Spam-azonosítás és felhasználói adatvédelem Az algoritmusoktól a felhasználói élményig
: Antal Mátyás
: Antal Mátyás
Felhasználói igények kielégítése és tökéletesítés
: Lénárt Róbert
: Lénárt Róbert
Felhasználói adattudatosság a 2020-as évben
: Pintér Gábor
: Pintér Gábor
Felhasználói szokások a közösségi médiában
: Lanszki Damján
: Lanszki Damján
Elektronikus könyv olvasási preferenciák, a termékélmény a hagyományos és az elektronikus könyv tükrében
: Horváth Rebeka
: Horváth Rebeka
A felhasználói adatok biztonsága és értéke
: Galambos Endre Roland
: Galambos Endre Roland
Weboldalak használhatósága és a felhasználói élmény javítása
: Rátonyi Csaba
: Rátonyi Csaba
Adatvédelem és felhasználói bizalom a digitális marketingben
: Ádám Tamás
: Ádám Tamás
A felhasználói élmény (UX) és design kapcsolata és hatása a felhasználókra
: Papp Zoltán Maxim
: Papp Zoltán Maxim
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
Felhasználói élmény az innovatív adatvizualizációs technikák fényében
: Kiss János
: Kiss János
A felhasználói átvételi tesztelés szerepe a változásmenedzsment folyamatában
: Kása Richárd
: Kása Richárd
Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A látogatói és felhasználói élményszerzés befolyásoló tényezői a múzeumok esetén
: Hegedüs Zsófia
: Hegedüs Zsófia
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
Átállás egy új vállalati mobil menedzsment rendszerre és annak felhasználói értékelése
: H.Kovács Márk
: H.Kovács Márk
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül
: Makovei Axel
: Makovei Axel
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira
: Talapka Petra Lili
: Talapka Petra Lili
A webáruházak felhasználói felületének (UI) tervezése, avagy, a design a kulcs a sikeres konverzióhoz?
: Bencsik Bernadett Vivien
: Bencsik Bernadett Vivien
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra
: Laky Andrea
: Laky Andrea
Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra
: Barbola Dominik Gábor
: Barbola Dominik Gábor
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Elosztási logisztika stratégiai problémái és költséghatékony megoldásai konkrét felhasználói igények kielégítésére irányuló termelési tevékenység esetén
: Gombos Dániel
: Gombos Dániel
Elosztási logisztika stratégiai problémái és költséghatékony megoldásai konkrét felhasználói igények kielégítésére irányuló termelési tevékenység esetén
: Gombos Dániel
: Gombos Dániel
Nyomtató vásárlási szokások a digitaliztáció hatására
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Digitalizáció hatása a kereskedelemre és a vásárlási élmény kialakulására
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Similar Items
-
Termékélmény A lovassport élménye
: Győri Mária
Published: (2013) -
A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra
: Paróczai Anna -
A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében
: Kapunics Gréta -
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna -
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián