Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
Saved in:
Main Author: | Tamás Ildikó |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Közösségi média Online marketing Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45223 |
Similar Items
Rendezvények szervezése és lebonyolítása Hajdúböszörményben, a Spirit Szabadidőközpont példáján keresztül
: Orosz Boglárka Dóra
: Orosz Boglárka Dóra
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
A szobi Művelődési Ház és Szabadidőközpont Jótékonysági báljának elégedettségi felmérése és változtatások javaslatainak feltárása
: Juhos Izabella
: Juhos Izabella
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Burján Kira Beatrix
: Burján Kira Beatrix
Online kommunikációs stratégia kialakítása egy gyógyszertárban
: Lénárt Balázs
: Lénárt Balázs
Online devizakereskedelem. Stratégia-optimalizálás.
: Héjja Ádám
: Héjja Ádám
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében
: Csonka Zsanett
: Csonka Zsanett
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
Marketingkommunikáció egy online kereskedelmi vállalatnál
: Urbán Petra
: Urbán Petra
Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban
: Zaleczky István Dániel
: Zaleczky István Dániel
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Működő vállalat számára elkészített és megvalósított marketingkommunikációs terv elemző bemutatása
: Sánta Réka Krisztina
: Sánta Réka Krisztina
Online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése
: Molnár Réka
: Molnár Réka
Online Marketing bevezetése egy virágkereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozás számára, az online megjelenést nehezítő tényezők feltárása
: Nyúzó Dávid
: Nyúzó Dávid
Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából
: Szilágyi Ildikó
: Szilágyi Ildikó
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
Az online megjelenés eszközei és lehetőségei vállalkozások számára
: Balogh Nikolett
: Balogh Nikolett
Megvalósítható online marketing eszközök az Animax tévécsatorna számára
: Simon Enikő
Published: (2012)
: Simon Enikő
Published: (2012)
Komplex mentálhigiénés program élsportolók számára
: Kis-Simon Ildikó
: Kis-Simon Ildikó
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
Morális és etikai elkötelezettség fontossága egy menedzser számára
: Rácz Tamás
: Rácz Tamás
YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Tartalommarketing. Tartalommarketing stratégia
: Resetár Margaréta
: Resetár Margaréta
Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása
: Medgyesi Tamás Krisztián
: Medgyesi Tamás Krisztián
Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Online marketingkommunikáció a vállalat működésében
: Kathi Renáta
: Kathi Renáta
A nonprofit online marketingkommunikáció eszköztára
: Horváth Viktor
: Horváth Viktor
Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata
: Hajzer Dóra
: Hajzer Dóra
Online marketingkommunikációs lehetőségek 2003-ban
: Illés Gergely Béla
: Illés Gergely Béla
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
Marketingkommunikációs stratégia a virtuális vállalkozás világában influencer, illetve fogyasztói szemszögből a közösségi média kapcsán
: Nagy-Hadházi Dorottya
: Nagy-Hadházi Dorottya
Alkalmazás tervezése egy kézműves fonalbolt számára
: Mikó Renáta
: Mikó Renáta
Egy családi vállalkozás elemzésen alapuló stratégia-alkotása
: Kátai-Urbán Ádám
: Kátai-Urbán Ádám
Similar Items
-
Rendezvények szervezése és lebonyolítása Hajdúböszörményben, a Spirit Szabadidőközpont példáján keresztül
: Orosz Boglárka Dóra -
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik -
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág -
A szobi Művelődési Ház és Szabadidőközpont Jótékonysági báljának elégedettségi felmérése és változtatások javaslatainak feltárása
: Juhos Izabella -
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika