A jó borútnak is kell a cégér A Móri borvidék és a Velencei-tó környéki bortérség borútjának kommunikációja és annak lehetőségei
Saved in:
Main Author: | Szeőke András |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Borturizmus Bormarketing Borvidékek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45224 |
Similar Items
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz
: Szlávecz Alíz
Nagy borok, kis cégér avagy a magyar borok helyzete a világban és itthon
: Gombás Szilvia
: Gombás Szilvia
Kell-e etikát tanítani?
: Tomka János
: Tomka János
Jó ügy vagy jó vállalat? A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról
: Thury-Bajai Adrienn
: Thury-Bajai Adrienn
Korrupció, amiért beszélnünk kell róla
: Fenyvesi Éva
Published: (2012)
: Fenyvesi Éva
Published: (2012)
Milyen a jó középiskola? Milyen a jó pedagógus?
: Pálvölgyi Borbála Beáta
: Pálvölgyi Borbála Beáta
Jó Berlinnek. Budapestnek is jó (lenne)! Fenntarthatósági kérdések
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Jó-e a technológia az oktatásnak?
: Kétyi András
Published: (2021)
: Kétyi András
Published: (2021)
Mi kell a külföldi befektetőnek? A telephely választás szempontjai
: Nagy Anikó
: Nagy Anikó
A Móri Borvidék marketingkommunikációja
: Légrádiné Molnár Mariann
: Légrádiné Molnár Mariann
Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról
: Kosztolányi József
Published: (2024)
: Kosztolányi József
Published: (2024)
A Velencei-tó ifjúsági turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Magyar Anita
: Magyar Anita
Milyen a jó iskola?
: Kecskeméti Anikó
: Kecskeméti Anikó
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
„Mi kell a nőnek?" Reklámkampány tanulmányterv : A Felina Hungária Kft. marketing tevékenységének elemzése, kommunikációs kampányának aktualizálása
: Sarbó Katalin
: Sarbó Katalin
Amit az üzleti életről tudni kell - etikett és protokoll Olaszország sajátosságainak tükrében
: Harmath András
: Harmath András
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2022)
Mitől jó vezető a jó vezető? Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői teljesítményére
: Kecskés Enikő
: Kecskés Enikő
VELENCEI-TÓ MINT DESZTINÁCIÓ A TURIZMUSBAN
: Kácsor Viktória
: Kácsor Viktória
A Velencei-tó vonzáskörzetének turisztikai fejlődése
: Németh Balázs
: Németh Balázs
A Velencei-tó körüli turizmus változása
: Szabó Kamilla
: Szabó Kamilla
A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A jó kapcsolat alapja, a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A nonprofit szervezet működése egyszerű, nem kell ahhoz könyvelő
: Herczeg Milán
: Herczeg Milán
Kastélyturizmus a Velencei-tó és Székesfehérvár vonzáskörzetében
: Kácsor Viktória
: Kácsor Viktória
Translation of Navigating Talent Hot Spots Translation of Mire jó a CSR?
: András Petra
: András Petra
A Móri borvidék szerepe a helyi turizmusban
: Szurok Rebeka
: Szurok Rebeka
Balaton és Velencei-tó összehasonlítása turisztikai szempontból
: Erdős Adél
: Erdős Adél
Mindenütt jó, de a legjobb... a helyidentitás vizsgálata Budapesten
: Domokos Adél
: Domokos Adél
A "málnás Rozé" nyomában A jó bor cégér nélkül is elkél?
: Papp Zsófia
: Papp Zsófia
Nemzetközi együttműködések és jó gyakorlatok a vidékturizmusban
: Prelogh Bianka
: Prelogh Bianka
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
A távmunka, egy jó válasz a munkanélküliségre?
: Sinka Krisztián
: Sinka Krisztián
Kell ez a disznó Magyarországnak? - avagy a HORVÁTH-Farm Kft. marketingstratégiája
: Németh Luca
: Németh Luca
Élelmiszerpazarlás csökkentése, jó gyakorlatok a hazai kiskereskedelemben
: Safarcsik Nikolett
: Safarcsik Nikolett
Miért buknak meg statisztikából a jó matekosok?
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
A Móri borvidék bemutatása és szerepe a magyar gasztronómiában
: Farkas Attila Tamás
: Farkas Attila Tamás
A horgászturizmus összehasonlító elemzése a Balaton, a Velencei-tó, és a Tisza-tó vonatkozásában.
: Debreczeni Valentina
: Debreczeni Valentina
A Velencei-tó turisztikai attrakcióinak bemutatása és komplex elemzése
: Deák Tamara Viktória
: Deák Tamara Viktória
A családi vállalkozások generációváltásának kihívásai és jó gyakorlatai
: Nyeste László Pál
: Nyeste László Pál
Similar Items
-
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz -
Nagy borok, kis cégér avagy a magyar borok helyzete a világban és itthon
: Gombás Szilvia -
Kell-e etikát tanítani?
: Tomka János -
Jó ügy vagy jó vállalat? A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról
: Thury-Bajai Adrienn -
Korrupció, amiért beszélnünk kell róla
: Fenyvesi Éva
Published: (2012)