Mars kontra Vénusz A társadalmi nemek és nemi sztereotípiák a médiában
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Anita |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Médiakutatás Nemi szerepek Nők |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45232 |
Hasonló tételek
A Vénusz sütőolaj újrapozícionálása. Javaslat a Vénusz sütőolaj marketing stratégiájára
: Arányi Emese
: Arányi Emese
TÖRZSVENDÉGEK KONTRA KLUBTAGOK
: Molnár Nóra
: Molnár Nóra
Projekt kontra Mozaik Módszertani kísérlet
: Vitányi Annamária
: Vitányi Annamária
Velence kontra turisták az overtourism koronázatlan királynőjének analízise
: Zwick Zsófia
: Zwick Zsófia
McDonald's kontra kézműves hamburgerezők
: Bánhegyi Zsolt István
: Bánhegyi Zsolt István
Ballag már a vén diák... de hova tovább?
: Ács Vivien Elvira
: Ács Vivien Elvira
KKV KONTRA NAGYVÁLLALAT Adózási formák, különbségek, lehetőségek
: Helfenbein Krisztina Katalin
: Helfenbein Krisztina Katalin
A Liget Projekt már megvalósult intézményeinek kulturális turisztikai szerepe és lehetőségei
: Szabó Réka Viktória
: Szabó Réka Viktória
Vevőközpontúság a logisztikában - vevőkiszolgálási folyamatok vizsgálata a Mars Magyarországnál
: Somogyi András
: Somogyi András
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata
: Bende Kata
Lakásvásárlás kontra bérlés Összehasonlító elemzés magyar viszonylatok között
: Nemes Erika
: Nemes Erika
Online kontra bolti vásárlás - fogyasztói magatartás a 21. században
: Kovács Adina
Megjelent: (2014)
: Kovács Adina
Megjelent: (2014)
Megújuló kontra fosszilis, avagy mit rejtenek az externális költségek
: Bányai Dominik
: Bányai Dominik
Megújuló kontra fosszilis, avagy mit rejtenek az externális költségek
: Bányai Dominik
: Bányai Dominik
CBD kontra gyógyszeripar, avagy az orvostudomány fejlődésének gazdasági és társadalmi hatásai a nagyvilágban
: Lévai Kitti
: Lévai Kitti
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter
: Kazinczi Eszter
Myeko marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása, fogyasztói kontra viszonteladói piac specifikumainak tükrében
: Molnár Zita
: Molnár Zita
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
Tárgyaltál már pizsamában? avagy Az atipikus foglalkoztatás és az otthonról végezhető munka lehetőségei
: Margittay Diána
: Margittay Diána
Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac
: Fövenyi Edit Zita
: Fövenyi Edit Zita
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
Előítélet kontra nyitottság, avagy merre tart a világ az új generáció szemszögéből
: Tóth Zita Gabriella
: Tóth Zita Gabriella
Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe
: Gellért Barbara
: Gellért Barbara
Az EKÁER rendszer bevezetésének és működésének bemutatása a MARS Magyarország Értékesítő Bt.-n keresztül
: Molnár Alexandra Éva
: Molnár Alexandra Éva
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
A modern, digitális technológia és innováció térhódítása a szállodaiparban "OKOS HOTEL pro és kontra"
: Zsibrita Eszter
: Zsibrita Eszter
A közösségi média és a mém-elmélet térhódítása a magyarországi futballmarketingben - MLSZ kontra Trollfoci
: Könyves Nikolett
: Könyves Nikolett
A nemek reprezentációja a médiában
: Molnár Alíz Zsuzsanna
: Molnár Alíz Zsuzsanna
Manapság már a csapból is mobilinternet folyik? Vagy mégsem? Innovációs lehetőségek keresése a mobilinternet fogyasztás növelése érdekében
: Králler András Márió
: Králler András Márió
A Mars Magyarország Kisállateledel Gyártó Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Tapodi Anikó
: Tapodi Anikó
„Hajnalig hallgatták a kiabálást, ők azóta már elköltöztek.” A bulinegyed mint lakóhely megítélése az Y generáció körében
: Kormos Zsuzsanna
: Kormos Zsuzsanna
Szállodák, ahol maga a luxus már nem elég,- mit vár el egy makacs, önálló, avagy posztmodern vendég?
: Simon Mária Luca
: Simon Mária Luca
Társadalmi, nemi sztereotípiák a labdarúgás hazai világában Az 1. FC Femina futballcsapat története
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda
: Gálos Linda
Kultúrák közti különbségek Vallás, individualizmus, kollektivizmus, sztereotípiák és nemi szerepek
: Hagyák Dorisz Patricia
: Hagyák Dorisz Patricia
Which way to turn?=Merre is forduljon Ukrajna?; A siker ma már látható – főszerkesztői beköszöntő=Already Visible Success – Opening remarks of the Chief Editor
: Juhász Attila
Megjelent: (2014)
: Juhász Attila
Megjelent: (2014)
Nemi egyenlőtlenség a magyar munkaerőpiacon a nemi sztereotípiák hatása a magyar női közép- és felső vezetők megítélésére és elfogadására
: Rózsa Lili
: Rózsa Lili
Távol-Keleti sztereotípiák és ábrázolásuk a nyugati médiában
: LE Quang Huy
: LE Quang Huy
A bankjegycsere okai, fontossága, szükséges-e ha már a mai modern világot felváltja az elektronikus fizetési forma. Ennek hatásai Magyarországra és vállalkozásokra bontva
: Árva Kata
: Árva Kata
Hasonló tételek
-
A Vénusz sütőolaj újrapozícionálása. Javaslat a Vénusz sütőolaj marketing stratégiájára
: Arányi Emese -
TÖRZSVENDÉGEK KONTRA KLUBTAGOK
: Molnár Nóra -
Projekt kontra Mozaik Módszertani kísérlet
: Vitányi Annamária -
Velence kontra turisták az overtourism koronázatlan királynőjének analízise
: Zwick Zsófia -
McDonald's kontra kézműves hamburgerezők
: Bánhegyi Zsolt István