A japán hatás a Hoya Lens Hungary Zrt. szervezeti kultúrájára
Elmentve itt :
Szerző: | Rácz Bettina |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szervezeti kultúra Hoya Lens Hungary Zrt. Esettanulmány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45246 |
Hasonló tételek
End-to-end toborzás folyamata a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
A Covid-19 hatása a Hoya Lens Hungary Zrt. beszerzési folyamataira
: Sándor Alexandra
: Sándor Alexandra
A Hoya Lens Hungary Zrt. éves pénzügyi terve, a tervezés folyamatának bemutatása
: Kálmán Anna
: Kálmán Anna
Hoya Lens Hungary Zrt. marketing kommunikációja - Hogyan tudná a vállalat tovább növelni az eladásait?
: Kálmán Anna
: Kálmán Anna
LEGO ® SERIOUS PLAY® módszertanon alapuló szervezet- és közösségfejlesztés a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
A partnerkapcsolatok területén alkalmazott folyamatfejlesztések hatása az ügyfél elégedettségre a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Erdélyi Virág
: Erdélyi Virág
A dél-koreai és angol nemzeti kultúrák hatása magyar leányvállalatok szervezeti kultúrájára konkrét példákon keresztül
: Velkei Martin
: Velkei Martin
A Blikk-hatás
: Bárfi Adrienn
: Bárfi Adrienn
SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN
: Jóka Alexa Viktória
: Jóka Alexa Viktória
Francia hatás a magyar cukrászatra
: Szilágyi Berta
: Szilágyi Berta
Kereskedelmi háború A "Trump" hatás
: Fóti Veronika
: Fóti Veronika
Társadalmi hatás a gazdaságban 4 szociális vállalkozás vizsgálata
: Szerafin Nikolett
: Szerafin Nikolett
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
A Hoya Szemüveglencse Gyártó Magyarország Zrt. ERP rendszerének pénzügyi és logisztikai vizsgálata
: Blazsán Viktória
: Blazsán Viktória
The analysis of low-cost airlines’ entrepreneurial behaviour through the lens of corporate foresight
: Sithole Mbali Ayanda, et al.
Megjelent: (2024)
: Sithole Mbali Ayanda, et al.
Megjelent: (2024)
A Hoya Szemüveglencse Gyártó Magyarország Zrt. vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének elemzése az éves beszámolók alapján
: Bakos Dóra
: Bakos Dóra
Az előhívási hatás megjelenésének lehetősége Gazdasági matematika előadáson
: Erdélyi Éva, et al.
Megjelent: (2023)
: Erdélyi Éva, et al.
Megjelent: (2023)
Éghajlatvédelem a "Brüsszel-hatás" árnyékában Az Európai Unió erdőirtásmentes termékekről szóló rendeletének hatásai a brazil kávéiparra
: Szeleczki Mihály Dániel
: Szeleczki Mihály Dániel
Economic Diplomacy Between Japan and Hungary
: Grinácz Anna Viktória
: Grinácz Anna Viktória
Digital Twin, RTLS technológia, illetve a Microsoft HoloLens felhasználása az iparban
: Fábián Bence
: Fábián Bence
A vasárnapi zárva tartás jogi szabályozásának hatás a magyar gazdaságra
: Kondor Krisztián
: Kondor Krisztián
Comparative study of successful ecotourism in Hungary and Japan
: Haratake Jyuri
: Haratake Jyuri
A Hoya Vision Care Company új terméke, a Yuniku bevezetése az optikai piacra
: Huják Kevin
: Huják Kevin
Munkahelyi stressz és kiégés megelőzése, illetve csökkentése mindfulness, Metta és Tong-len technikákkal
: Mokry András Dénes
: Mokry András Dénes
Japán munkavállalók beilleszkedésének vizsgálata a Magyar Judo Szövetség szervezeti kultúrájába
: Iklódi Máté Márk
: Iklódi Máté Márk
Japán munkavállalók beilleszkedésének vizsgálata a Magyar Judo Szövetség szervezeti kultúrájába
: Iklódi Máté Márk
: Iklódi Máté Márk
Szervezeti kultúrák vizsgálata egy japán és egy német példán keresztül
: Romhányi Barbara
: Romhányi Barbara
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
Hullám-hatás - az on-demand megoldásokhoz kapcsolódó fogyasztói magatartás elemzése a Magyar Telekom szolgáltatásportfolióján keresztül
: Filák Olivér
: Filák Olivér
Japán energiapolitikája
: Szabó Georgina
: Szabó Georgina
Advertising in Japan
: Lévai Ádám
: Lévai Ádám
Japán, a "puha erőművész"?! Japán, mint "kultúrexportőr" nagyhatalom
: Hámos Eszter
: Hámos Eszter
Munkavállalói elégedettség szervezeti változás ideje alatt a Takarékbank Zrt.-nél
: Faragó Bettina
: Faragó Bettina
A japán nők foglalkoztatásának hozzájárulása a japán gazdaság fejlődéséhez
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka
: Szabó Réka
A vevői igények alakulása és a késztermék készletekre gyakorolt hatás a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Miklós Enikő
: Miklós Enikő
A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatás minőségére az RSM DTM Hungary Zrt.-nél
: Lutche Nikolett
: Lutche Nikolett
UTAZÁSI AJÁNLAT KIALAKÍTÁSA A JAPÁN FOGYASZTÓI SZOKÁSOK FIGYELEMBE VÉTELÉVEL
: Preszter Bettina
: Preszter Bettina
Japán környezetvédelmi politikája
: Mellényi Dávid László
: Mellényi Dávid László
Japán turizmusának elemzése
: Seres Alexandra
: Seres Alexandra
Hasonló tételek
-
End-to-end toborzás folyamata a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti -
A Covid-19 hatása a Hoya Lens Hungary Zrt. beszerzési folyamataira
: Sándor Alexandra -
A Hoya Lens Hungary Zrt. éves pénzügyi terve, a tervezés folyamatának bemutatása
: Kálmán Anna -
Hoya Lens Hungary Zrt. marketing kommunikációja - Hogyan tudná a vállalat tovább növelni az eladásait?
: Kálmán Anna -
LEGO ® SERIOUS PLAY® módszertanon alapuló szervezet- és közösségfejlesztés a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti