Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
Saved in:
Main Author: | Hajdók Erika |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Faipar Bútorpiac Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45336 |
Similar Items
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Published: (2014)
: Horváth Anna
Published: (2014)
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Az online marketingkommunikációs eszközök használatának lehetőségei egy Magyarországon KKV formájában működő nemzetközi vállalkozás esetében
: Babó Péter Levente
: Babó Péter Levente
Az infokommunikációs eszközök használatának lehetőségei a szakmunkás képzésben
: Kleisz Mihály
: Kleisz Mihály
A CRM rendszerek használatának fejlődése a startupok körében
: Nauner Kamilla
: Nauner Kamilla
A marketingkommunikációs eszközök szerepe a startup vállalkozások piaci bevezetésekor
: Alexhauser Liza
: Alexhauser Liza
Önköltségszámítás kialakításának és működtetésének feltételei a Borovi Faipari Zrt-nél
: Venter Dóra
: Venter Dóra
Az online kommunikációs eszközök használatának leírása és elemzése Digitális stratégiaváltás a gyakorlatban
: Buza Balázs
: Buza Balázs
A hazai pályaorientációs eszközök és programok vizsgálata az ifjúság körében
: Kulcsár Kiara Réka
: Kulcsár Kiara Réka
Funkcionális kontrolling hazai alkalmazása a vállalkozások körében
: Kulcsár Tímea
: Kulcsár Tímea
A Google Ads használatának előnyei és hátrányai a vállalkozások esetében
: Ormai Fanni
: Ormai Fanni
A Bakonyerdő Erdészeti és Faipari Zrt. gazdálkodásának komplex átvilágítása és minősítése
: Németh Tamás
: Németh Tamás
Munkamotivációs eszközök vizsgálata a munkavállalók körében
: Bajzát Bence
: Bajzát Bence
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Fuvarbörzék használatának vizsgálata az Eurosped Zrt. - nél
: Murányi Vivien
: Murányi Vivien
A HR tevékenység sajátosságainak vizsgálata a kis-és közepes vállalkozások körében
: Szalavári Annamária Erika
: Szalavári Annamária Erika
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Employer branding eszközök HR szempontból a Rail Cargo Hungaria Zrt. példáján keresztül
: Hajdók Andrea
: Hajdók Andrea
Finanszírozás a vállalkozások körében
: Vágó Alexandra
: Vágó Alexandra
Közösségi finanszírozás lehetőségeinek és ismertségének bemutatása a hazai vállalkozások körében
: Péter Csilla Noémi
: Péter Csilla Noémi
Dashboardok használatának lehetőségei a controllingban
: Csapó Anna Katalin
: Csapó Anna Katalin
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Újszerű marketingkommunikációs lehetőségek a hazai natúrkozmetikai piacon működő KKV-k körében
: Kovács Gábor Dániel
: Kovács Gábor Dániel
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
A felhő használatának lehetőségei a projektmenedzsmentben
: Koncz Zsanett
: Koncz Zsanett
Környezettudatosság vizsgálata a hazai kisvállalkozások körében
: Bandur Viktória Éva
: Bandur Viktória Éva
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazásának lehetőségei a fegyverkereskedelemben
: Szücs Emese Barbara
: Szücs Emese Barbara
Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában
: Szvorény Réka
: Szvorény Réka
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
Vállalatirányítási rendszerek használatának előnyei logisztikai környezetben
: Csiki Attila
: Csiki Attila
Gépi tanulással kapcsolatos platform használatának előnyei
: Baji Attila
: Baji Attila
PAULUS borászatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése
: Tarnai Melian
: Tarnai Melian
A MÁV-EUR rakodólap jövedelmezőségének tervezése, elemzése a KEFAG Kiskunsági Erdészeti és Faipari Zrt. ÖKOPAL Raklap Üzemében
: Pintér Kálmán
: Pintér Kálmán
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva
: Gyurgyovits Éva
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
Similar Items
-
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Published: (2014) -
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland -
Az online marketingkommunikációs eszközök használatának lehetőségei egy Magyarországon KKV formájában működő nemzetközi vállalkozás esetében
: Babó Péter Levente -
Az infokommunikációs eszközök használatának lehetőségei a szakmunkás képzésben
: Kleisz Mihály -
A CRM rendszerek használatának fejlődése a startupok körében
: Nauner Kamilla